Stránka 2 z 2

.

Napsal: 13.01.2007, 21:09
od Tagy
a jestli jste to videli tak asi v muzeu :D :lol:

Re: .

Napsal: 14.01.2007, 02:36
od blázen
ta rychlost zvuku souvisí s vyplachováním válců,..když je výplach proveden příliš rychle=rychlost zvuku a více, dojde k rozkmitání nasávané směsi a pístní skupiny = pokles výkonu... u přeplnovaných motoru vytváří protitlak samotné turbo,.. za turbem už je nejlepší nemít žadný vůfuk resp. co nejmenší odpor v potrubí.. pro turbo je nejlepší výfuk..žádný výfuk

proměná délka sacího potrubí? používá ji třeba Mazdy V6 motory používaj VRIS kterej podle otáček uzpůsobuje délku sání za klapkou..
Malý průměr nebo velká délka potrubí příznivě působí na plnění motoru v nízkých otáčkách, velký průměr nebo krátké potrubí pozitivně působí v otáčkách vysokých... To znamená, že pro provoz ve vysokých otáčkách je lepší používat velkých průměrů sacích kanálů a větší délky, protože při malém průměru by výsledná délka potrubí mohla vyjít příliš malá. Velký průměr omezí ztráty turbulencemi směsi u stěn. Totéž obráceně platí pro seřízení na provoz v nízkých otáčkách...

Napsal: 14.01.2007, 14:01
od Koni
proměnnou délku sacího potrubí používá i Honda (eště ve spojení s proměnným časováním) VTi nebo V-TEC se to značilo, teď už si nepamatuju co je co.

.

Napsal: 14.01.2007, 17:21
od Tagy
jeste sem to nikdy nevidel tu promenlivou delku sani.... to by me zajimalo jak ot krasne fakci... njn dneska uz de vsechno. :D