Zdvojene vyfukove vedeni

otázky a odpovědi technického rázu
Tagy

.

Příspěvek od Tagy »

a jestli jste to videli tak asi v muzeu :D :lol:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: .

Příspěvek od blázen »

ta rychlost zvuku souvisí s vyplachováním válců,..když je výplach proveden příliš rychle=rychlost zvuku a více, dojde k rozkmitání nasávané směsi a pístní skupiny = pokles výkonu... u přeplnovaných motoru vytváří protitlak samotné turbo,.. za turbem už je nejlepší nemít žadný vůfuk resp. co nejmenší odpor v potrubí.. pro turbo je nejlepší výfuk..žádný výfuk

proměná délka sacího potrubí? používá ji třeba Mazdy V6 motory používaj VRIS kterej podle otáček uzpůsobuje délku sání za klapkou..
Malý průměr nebo velká délka potrubí příznivě působí na plnění motoru v nízkých otáčkách, velký průměr nebo krátké potrubí pozitivně působí v otáčkách vysokých... To znamená, že pro provoz ve vysokých otáčkách je lepší používat velkých průměrů sacích kanálů a větší délky, protože při malém průměru by výsledná délka potrubí mohla vyjít příliš malá. Velký průměr omezí ztráty turbulencemi směsi u stěn. Totéž obráceně platí pro seřízení na provoz v nízkých otáčkách...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Koni

Příspěvek od Koni »

proměnnou délku sacího potrubí používá i Honda (eště ve spojení s proměnným časováním) VTi nebo V-TEC se to značilo, teď už si nepamatuju co je co.
Tagy

.

Příspěvek od Tagy »

jeste sem to nikdy nevidel tu promenlivou delku sani.... to by me zajimalo jak ot krasne fakci... njn dneska uz de vsechno. :D
Odpovědět