Stránka 2 z 2
Napsal: 06.07.2006, 15:26
od cornhollio
je GTS
pak GTS-T
a taky gts4
a pat teprve GT-R a to je uplne jina liga jiny napravy vsechno je jiny
nejsem press to nakej odbornik ale rekl bych že ani kastle normalni r33 nebude mit moc spolecnyho s GTR
Napsal: 06.07.2006, 15:43
od cornhollio
($$$$)spent..rb25de..very nice looking car..,loward ,18x9.5s alloys 265 40s on rear 235 40s on the front..five stud convertion four pot brakes..big bore right threw..96 boot wing ...gaurds been roled..tints..raceing seats...pod filter..very tidy inside and out...please note non turbo goes very well with out..
GTS 93 68 tis +doprava
Napsal: 06.07.2006, 15:46
od cornhollio
GTS T 4door
95 rok zhruba za 70 tis + doprava
Napsal: 06.07.2006, 15:50
od cornhollio
51 tis + doprava rb25det
to je jen tak pro zajimavost kolit ty auta stojej
Napsal: 06.07.2006, 15:55
od cornhollio
jemne poladen
za necelych 300 tis a ma 95 najeto
CLUTCH 3000 POUND
TO4 TURBO
CUSTOM PLENIUM
550 cc INJECTORS
FUEL PRESSURE REGULATOR
BIG FRONT MOUNT INTERCOOLER
ALL STAINLESS PIPE WORK
CUSTOM FUEL RAIL
OIL CATCH CAN
MICROTEC ECU
3 inch EXHAUST FROM TURBO
KIWI RE DYNO TUNE
DYNATRON ALARM
17 inch WHEELS
LOWERD SPRINGS
STAINLESS HEADERS
Napsal: 06.07.2006, 15:59
od Spitfire
Napsal: 06.07.2006, 19:07
od blázen
a kolik stoji překopani řizeni?
Napsal: 07.07.2006, 09:51
od No_name
ty ctyrdvirka jsou pekny akorat r32 a r34 ,ta r33 je takovej kulatej blivajz
Napsal: 07.07.2006, 12:48
od cornhollio
No_name píše:ty ctyrdvirka jsou pekny akorat r32 a r34 ,ta r33 je takovej kulatej blivajz
me se libi i r33 4dver je takovej divne peknej
Napsal: 07.07.2006, 13:41
od Heini
Já chci toho lechce poladěnýho
Napsal: 07.07.2006, 13:44
od cornhollio
Heini píše:Já chci toho lechce poladěnýho
toho sem sem dal kvuly tobe ma stejny turbo jako ty že jo ?
Napsal: 07.07.2006, 13:48
od Heini
Jo, ale teď řeším nastavení těch Apexu . Je to kua složitý, ještě že je tady Rady.
Napsal: 07.07.2006, 14:00
od raddy
cornhollio píše:Heini píše:Já chci toho lechce poladěnýho
toho sem sem dal kvuly tobe ma stejny turbo jako ty že jo ?
pokial ma Heini stale to iste turbo, tak nema TO4 ale T3/T4. Vyfukova turbina je T3, kompresor T4. Oproti plnej T4 je redukovany odvod spalin kvoli mensej turbine a tym aj max. vykon motora.
Na druhej strane, keby mal Heini TO4, tak dnes sliapne na plyn a zajtra ma tlak v sani (obrazne, vsak viete ako to myslim
)
Napsal: 07.07.2006, 14:05
od Heini
Ta výfuková je opravdu T3 ale kuva kompresor T4
vždyť mám o dva válce míň