Stránka 2 z 2

Napsal: 17.05.2006, 13:49
od Kentoya
já když jsem povoloval oněch 9 matic, tak jsem přišel na to, že tři byly měněný a z těch tří 2 měli v turbu na kokot závit, takže tento problém je věčný, důležitější jak matice, je šteft, ale když to ukroutíš převrtáš a jedeš dál

Napsal: 17.05.2006, 13:52
od LittleBoby
Nemyslel jsem medene matky, ale pomedene nerez matky, v tech se ti zavit jen tak nezkurvi to musi utahovat leda velky silak = prase! :)

Napsal: 17.05.2006, 13:56
od Kentoya
nevím jestli jsme do sebe cokoliv litleboby, nějak jsem na tebe nereagoval
můj názor - šteft - nerez povrchově měd
matka - dávám přednost mědi kdykoliv ji povolím a šteft přežije, ale může být i nerez s mědí na povrchu

Napsal: 17.05.2006, 13:57
od kenivruh
Inac nepamatas kolko si platil za stefy a matky ?

Napsal: 17.05.2006, 14:00
od LittleBoby
Steft 160 Kc origos, matky nevim ty jsem kupoval ve Faborech, ale levne nebyly, tak 20-25 Kč kus, nejela jim tiskarna a tak mam jen celkovy ucet :(
Ty matky jsou super, specialne na vyfuky, s pojistnym zarezem proti povolovani, nerez, pomedene.

Napsal: 17.05.2006, 14:27
od kenivruh
LittleBoby píše:Steft 160 Kc origos, matky nevim ty jsem kupoval ve Faborech, ale levne nebyly, tak 20-25 Kč kus, nejela jim tiskarna a tak mam jen celkovy ucet :(
Ty matky jsou super, specialne na vyfuky, s pojistnym zarezem proti povolovani, nerez, pomedene.
Mozes spresnit co je to to "ve Faborech" ? Akosi neviem o co/koho ide. Lebo to su presne take matky ako predava nissan tzv. self-locking a u nich to je ovela viac. Dik.

Napsal: 17.05.2006, 14:30
od LittleBoby
Fabory je firma se spojovacim materialem a vyznacuji se oproti treba Ferone tim, ze maji skoro vsechny srouby skladem, horsi je ze druhy rozdil je vyssi cena nez je obvykle, ale zase nemusis cekat.
http://www.fabory.com/imfw/portal/ep/sa ... h+Republic

Napsal: 17.05.2006, 17:04
od Peca
Tak jsem na to mrknul. Turbo mi přijde v pořádku, vrtulka má podélnou vůli tak 0.5mm a příčnou (nahoru dolů) tak 0.6-0.8mm, těžko odhadnout, ale stěny se nedotkne.
Ale šmátral jsem rukou všude kolem a dole zespod turba jsem našmátral olej....Další poznatek: Kouř se objevuje jen po ostřejší jízdě. Tedy podle mého laického názoru při ostřejší jízdě díky většímu tlaku oleje to někde utíká a pak se olej spaluje na nějaké žhavé trubce? Co myslíte?
Ale furt nevím co způsobuje ty divné zvuky :?

Napsal: 17.05.2006, 17:24
od Kentoya
jak jsem psal ty zvuky to chce slyšet, jinak jak jsem říkal posledně těch 0,5 už je brutus, může to pískat třeba právě kvůli tomu

Napsal: 17.05.2006, 17:49
od raddy
kompresor vyzera byt v poriadku, tie vole nie su velke. ale cely problem s olejom mozu sposobavat zle olejove tesnenia alebo upchaty odvod oleja z turba alebo pretlakovana olejova vana...

Napsal: 17.05.2006, 17:59
od Kentoya
no rady nevím 0,5 na turbu tam a zpět už hraničí s koncem turba

Napsal: 18.05.2006, 12:35
od blázen
mě tohle čmoudění dělá špatně dotažený přívod oleje do turba a nemam klič se kterym se tam dostanu tak musim vytahnout turbo.. a to cinkání mi dělal volný šroub mezo downpipe a vyfukem tak se na to mrkni,..