
ve zbytku souhlasim...nicmene nadale trvam na tom...ze pri 350 ps od tech motoru nelze ocekavat ze ti vydrzej hodne...
No dytmilonovo píše:Každopádně bys to měl dopředu promyslet,protože pokud chceš 350PS není to záležitost pár desítek tisíc,spíš 100 a víc,pokud bys chtěl i nějakou tu výdrž=pevnější vnitřnosti,tak to bude asi o mnoho víc.Proto jsem se ptal.Taky jsem si říkal že to bude za 50 hotový,ale to jsem se přepočítal...Bejt tebou začnu těma základníma věcma se seriovým turbem a pokud ti to nebude stačit,pak dál.
ostatně jako každý jiný upravený motor...Mirek píše:u toho motoru je dle meho laickeho nazoru strop nekde u 240-250 koni...jde to i dal.....ale motor jde za xx tisic km do pryc....
1)Ono zase mas upravu a upravu. Pokud das nerez svody....chip, sani. privod paliva popripade o neco lepsi turbo (ne extrem) atd.. Tak zivotnost sice klesne ale ne o tolik. Pokud zachazis do extremu: ostry vacky....Tcka pisty..odlechcenej setrvak, kladky. Tak je uplne jedno jakej motor upravujes, po takovym zasahu pude kazdej do haje za par tisic km. Ja se snazim najit vhodnej motor na tu prvni variantu uprav co moc nezasahnou do jeho konstrukce, ale zaroven chci silnej motor....Andeer píše:ostatně jako každý jiný upravený motor...Mirek píše:u toho motoru je dle meho laickeho nazoru strop nekde u 240-250 koni...jde to i dal.....ale motor jde za xx tisic km do pryc....
ja si myslim že se na to radeji vykašleš... musiš k tomu koupit elektriku, kdo vi jak to bude s převodovkou, chlazení, silentbloky, problemy s místem. taky ten vykon musiš nějak ubrzdit.. narveš do toho 300tisic misto aby sis koupil starou M3ku.
odhodlani je pekne ale neni to tak lehke každopadně držim palce
Taky uz sem to nasel...dekujuMartin_534 píše:http://www.rb20det.com/aboutrb20det.html