Stránka 2 z 2

Re: CLSD nebo Open

Napsal: 15.11.2012, 01:11
od adner
to awatar
moc to dramatizuješ, klasický kuželový diferenciál díky své nižší mech. účinnosti (např oproti difu s čelními zuby) není na odskakování kol zas až tak moc citlivý a na změnu povrchů (suchých) už vůbec ne, navíc auto, kterému na hrbolech nějak dramaticky odskakují kola, nemá na okruhu co dělat. V ten okamžik je totiž neovladatelné - nebrzdí, nezatáčí, negripuje...
To, že by měl být open diff nepředvídatelný, je pouze obecně rozšířená fáma pramenící právě z neznalosti a nedostatku vlastních zkušeností...
edit: dovedu si představit, že pilot extra třídy bude mít proti open difu výhrady, samozřejmě, jenže takový člověk jede celý okruh s docela masívním prokluzem poháněných kol a to i po rovině...a to už je trochu jiný level...
Chápu, že u drifterů je to všechno jinak ale já tu drift neřeším...

Re: CLSD nebo Open

Napsal: 15.11.2012, 06:02
od Bohuš
A jak je to teda s HLSD ?

Re: CLSD nebo Open

Napsal: 15.11.2012, 21:51
od Awatar
adner píše:to awatar
moc to dramatizuješ, klasický kuželový diferenciál díky své nižší mech. účinnosti (např oproti difu s čelními zuby) není na odskakování kol zas až tak moc citlivý a na změnu povrchů (suchých) už vůbec ne, navíc auto, kterému na hrbolech nějak dramaticky odskakují kola, nemá na okruhu co dělat. V ten okamžik je totiž neovladatelné - nebrzdí, nezatáčí, negripuje...
To, že by měl být open diff nepředvídatelný, je pouze obecně rozšířená fáma pramenící právě z neznalosti a nedostatku vlastních zkušeností...
edit: dovedu si představit, že pilot extra třídy bude mít proti open difu výhrady, samozřejmě, jenže takový člověk jede celý okruh s docela masívním prokluzem poháněných kol a to i po rovině...a to už je trochu jiný level...
Chápu, že u drifterů je to všechno jinak ale já tu drift neřeším...
Právě že z vlastní zkušenosti můžu říct, že open je nahovno. Zkrátka radši budu mít bržděný jedno kolo, což se dá vyřešit přidánim plynu a lehoulinkym úhlem (což nemusí znamenat výrazný zpomalení), než platit svodidla a zametat auto, protože mi open "otevřel" a poslal mě do háje.

Re: CLSD nebo Open

Napsal: 15.11.2012, 21:59
od Tosho
jazdil som rok open a nemozem sa stazovat. Priklanam sa k teorii ze vacsina len posuna famu ze open je na hovno a jak je to zle a nefunguje to a jazdi na vymletom uz nefunkcnom VLSD a zakazdym rozdiel nebo a zem. Ci uz okresky, vrchy a aj som sa pekne posmykal. Akurat auto nejde bokom do vrchu z otvorenym. Z kopca na rovine z prstom v zadku.

Zavareny mi momentalne vyhovuje vyborne na to na co auto pouzivam.

Re: CLSD nebo Open

Napsal: 19.11.2012, 19:23
od Method
Parádní čtení, díky

Re: CLSD nebo Open

Napsal: 21.11.2012, 08:41
od pablo
open ide pekne aj do kopca :lol: bokom

Re: CLSD nebo Open

Napsal: 29.08.2013, 15:10
od buky300zx
Ako je na tom diff od Quaife ATB(Automatic Torque Biasing)?Nema lamely,ale je snekovy.

https://www.google.sk/search?q=quaife+a ... 66&bih=664

Mam v plane ho kupit na Tiger.

Re: CLSD nebo Open

Napsal: 29.08.2013, 15:36
od jagy
Na tohle jsem se uz pred casem Adnera ptal a popsal mi to jako "jedinou spravnou volbu" na okruh. Pokud se nepletu, ma ho i v GTM.

Re: CLSD nebo Open

Napsal: 29.08.2013, 15:52
od buky300zx
Super,potvrdilo sa mi co som si myslel,to som chcel pocut.