Stránka 2 z 4
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 02.07.2010, 18:58
od Fire
Čím dostat dolu barvu z víka motoru, půjde to nějakým barvožroutem ... ?
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 02.07.2010, 23:56
od Design
Ja jsem to piskoval.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 03.07.2010, 13:45
od maca9
je sem z vika ventilu dostaval barvozroutem, slo to supr ale doporucuju to delat v hodne vetrany mistnosti nebo venku, byl sem z toho dost sjetej, jinak mi nejakej barvozrout zbyl tak ti muzu trochu odlejt
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.07.2010, 10:48
od Awatar
Hlavový štefty by se měly měnit pokaždý, když sundáš hlavu. ARP jsou pevnější, než série a tak můžeš hlavu utáhnout větším kroutícím momentem a tim předejdeš fouknutí těsnění pod hlavou. Jinak určitě nech orovnat blok i hlavu, když to máš venku, stojí to pár korun.
Jinak pískování pískem, nebo drtí co nejdál od motoru, pokud o něj nechceš přijít. Jediná možnost je pískování suchym ledem, což je pro tenhle účel zbytečný. Já tu barvu sundal flexou s drátěnym kotoučem a šmirglama.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 28.07.2010, 18:55
od tomita
Jen bych poznamenal, ze tesneni se ne"foukne" jak tomu vsichni rikaj, ale propali
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 28.07.2010, 19:45
od Awatar
tomita píše:Jen bych poznamenal, ze tesneni se ne"foukne" jak tomu vsichni rikaj, ale propali
Propálení za působení tlaku a teploty, takže "foukne" nebo propálí, je prašť nebo uhoď.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 11.09.2010, 15:44
od Fire
Jaký výkon může zvládnout seriová S14 převodovka ?
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 11.09.2010, 16:53
od Fizzbiker
asi bude nejvic zalezet na kvalite oleje a na jeho vlastnostech,... odhaduju cca trojnasobek serioveho vykonu pokud bude perfeknim stavu... nicmene je to i o spojce neodpruzena keramika bude prevodovce davat naprdel o dost vic nez odpruzena...
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 11.09.2010, 18:12
od Woyta
Dobrej olej ti trochu pomuze ale tak budou sikma ozubena kola trpet.
Ta jsou konstruovana s ohledem na ticho. Ne na vykon.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 11.09.2010, 18:34
od evo400
Sériová 5kvaltová převodovka prý vydrží velmi málo a už při výkonu kolem 350ti koní se s tebou může rozloučit poměrně brzo. Často se nejdená o opotřebení, ale spíš destruktivní brůběh loučení. Jsou případy kdy převodovka údajně vydržela i 400koní, ale moc bych na to nevsázel. To byl důvod, proč jsme nyní volil poměrně malé turbo, nebo to má alespoň spodek a 450koní by stejně sériová převodovka nedala. Problém je především v ceně alternativního řešení v podobě převodovky HKS, OS Giken či nejlépe Hollinger.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 11.09.2010, 20:17
od Fire
Hmm toho jsem se obával
.. a co potom vyjde levněji , nechat udělat převodovku na zakázku nebo HKS aspol . ? Začínám si pohrávat s myšlenkou, že bych udělal poctivou GO použil stroker kit a větší turbo a mohl bych tam mít na čas zase dostatečnej počet koníků.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 11.09.2010, 21:15
od Woyta
Hewland by nemel byt tak drahej.
Pokud ti nebude vadit zpev primeho zubu, mel by byt prima.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 11.09.2010, 21:35
od evo400
Woyta píše:Hewland by nemel byt tak drahej.
Pokud ti nebude vadit zpev primeho zubu, mel by byt prima.
Můžeš mi prosím sdělit od kdy dělá firma Hewlad převodovku pro SR20DET ? A taky nám prosím napiš co pro tebe znamená "nemel byt tak drahej" a případně kde to koupit ..... děkuji
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 11.09.2010, 21:45
od Woyta
Na slovensku je pry nejaka firma ktera je stavi na zakazku a neni draha.
Za Octavii chteli 20k?
Jmeno si nemuzu vzpomenout.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 11.09.2010, 21:50
od Design
To evo400 tady kousek od prostejova je borec kterej se zabiva prevodovkama a podleme ti postavi co budeš chtit muž udat kontakt.Dela i wrc pro polaky videl sem tam suba a mitsu.