Stránka 2 z 3

Re: Proč??

Napsal: 13.07.2009, 23:23
od DOOlittle
taketo a podobne hefty svedcia o miestnej urovni....no comment

Re: Proč??

Napsal: 14.07.2009, 17:42
od Fire
Doolitte : ty jsi se určitě narodil se všemi znalostmi co 8) je správné že se ptá aspon se něco dozví hmm ..

Re: Proč??

Napsal: 14.07.2009, 19:41
od Peca
Je fakt že když jsem sem došel tak jsem taky věděl úplné, ale úplné kulové...chce to číst a číst a pak se kdyžtak ptát

Re: Proč??

Napsal: 17.07.2009, 01:33
od Bart34
Puvodni otazku ,abych nezakladal novy tema, bych zmenil na "Proc kdyz je na bloku tolik chladicich otvoru, na tesneni pod palicou je tech otvoru snad jen 1/4 :?: :?: :?: " Vysvetli mi to nekdo :| :| :|


:alien: :alien: :alien: Stane se neco, kdyz tam ty zbyly otvory dodelam? :alien: :alien: :alien:

Re: Proč??

Napsal: 17.07.2009, 16:40
od Kentoya
podívej se nejdříve kde jsou ty otvory a kde nejsou a zkus se zamyslet co se stane když je doděláš i tam co nejsou, když jsem držel těsnění poprvé v ruce, tak jsem nad tím taky dumal, a hodnou chvíli mi trvalo než jsem přišel na to proč to tak je, když se nedovtípíš, tak to někdy napíšu

Re: Proč??

Napsal: 20.07.2009, 08:34
od DOOlittle
Fire píše:Doolitte : ty jsi se určitě narodil se všemi znalostmi co 8)
presne ako vravis

Re: Proč??

Napsal: 20.07.2009, 19:24
od Fire
omg :D

Re: Proč??

Napsal: 25.08.2009, 19:25
od Xcriss
Hej reknete mi klidne ze sem spammer ale taky se musim pridat, byt pozde k hromadnemu vysmechu :mrgreen: Az ted sem to videl...To je fkat narez, ja poradne nevidel motor, mam N/A SX a taky vim na co to tam je...A to sem fakt uplne pako co se motoru tyce...To je fakt sila :mrgreen: CHapu obetavost nekterych lidi ale v tomhle pripade nema smysl se snazit dotycneho zastat...

Re: Proč??

Napsal: 25.08.2009, 20:22
od blázen
problém je,že jste všichni líní něco hledat jak v manuálu tak tady..raději pořát píšete.. kdysi tu bylo pár lidí..tak se hledalo a nepsalo.. a nebylo nikomu líno nic hledat..osobně jsem manuál SX prolezl tam i z5 tak 30x a vám doporučuju to samé,neptali byste se na tyhle zhovadilosti.

Re: Proč??

Napsal: 21.07.2010, 18:36
od Ondas
Já už si ho taky párkrát prošel :) jen nechápu proč mi to ztrácí výkon a nějak to škube v 4,5-5,5 tisíc otáček motor komplet po go turbo po repasi svíčky nové všecko prostě mno nechápu :(

Re: Proč??

Napsal: 21.07.2010, 20:37
od Woyta
I kdyz ten oil cooler muze byt taky castecne pravdivy. :) Nejakej olej tam urcite bude.

Re: Proč??

Napsal: 21.07.2010, 20:49
od Trinom
Kdyby tam opravdu byl olejovej chladič, tak by ale byl spíš od automatu (kterej se snad do SXa ani nedával). Chladič motorového oleje se u běžných aut moc nepoužívá...

Re: Proč??

Napsal: 21.07.2010, 20:52
od Mirek
sx ma chladic oleje ve verzi s automatem umisteny ve spodni casti chladice s vodou....

Re: Proč??

Napsal: 21.07.2010, 21:01
od Trinom
To nemá žádnej externí? Bych se bál, že bych ten automat na dálnici utavil...

Re: Proč??

Napsal: 21.07.2010, 21:29
od MYSAK
Davat chladic oleje prevodovky do chladice vody je celkem bezny