Stránka 2 z 2

Re: K: vstřiky

Napsal: 04.05.2009, 10:29
od Peca
jagy píše:Jenze to mas pocitane na 85% duty cycle a kolik bar tlak paliva? 3bar nebo 4bar? Odpovida to spis 3bar.
Jasne, 85%, vic neni dobre....S tim tlakem mas ale pravdu

Re: K: vstřiky

Napsal: 04.05.2009, 11:59
od blázen
Peca píše:Ja mam tedy z SXOC jine info:
inj size x4 \ 5 x duty = supported bhp

370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp

Na druhou stranu uz nejakou dobu jezdim s 370 vstrikama a vykonem kolem 300bhp...

300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc :wink: a seriovou AFM :roll:

Re: K: vstřiky

Napsal: 04.05.2009, 13:25
od Peca
blázen píše:
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc :wink: a seriovou AFM :roll:
Ok sorry budu radej uvadet skutecnych namerenych 190whp ;) :salute:

Re: K: vstřiky

Napsal: 04.05.2009, 14:09
od blázen
Peca píše:
blázen píše:
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc :wink: a seriovou AFM :roll:
Ok sorry budu radej uvadet skutecnych namerenych 190whp ;) :salute:
brzda může naměřit co chce.. jsou věci reálné a jsou věci nereálné.

Re: K: vstřiky

Napsal: 04.05.2009, 14:20
od Peca
blázen píše:
Peca píše:
blázen píše:
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc :wink: a seriovou AFM :roll:
Ok sorry budu radej uvadet skutecnych namerenych 190whp ;) :salute:
brzda může naměřit co chce.. jsou věci reálné a jsou věci nereálné.
Pravda pravdoucí. Kolik že jsi ty na svém bývalém motoru tlačil na T28 a s jakýma vstřikama?

Re: K: vstřiky

Napsal: 04.05.2009, 14:33
od raddy
jednoduchy/priblizny kalkulator velkosti vstrekov voci vykonu je napr. tento:
http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4

tieto udaje z sxoc podla mna korektne koresponduju s praxou na motoroch ca18det so seriovym tlakom paliva a mozu byt pouzite pre odhad velkosti vstrekov pre dany planovany vykon s tym, ze napr. s 370cc vstrekmi je mozne realne dosiahnut okolo 270-290k na motore ako ich maximum, podobne je to aj pri zvysnych udajoch, ako maximum mozete priratat tak 20k k udanym vykonom, samozrejme zavysi to od konkretneho motora a hlavne od AFR ake sa pozaduje:
370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp

zvysenim tlaku paliva je mozne zvysit prietok vstrekov, myslim ze rozumne maximum je zvysenie zo zakladneho tlaku 2.5bar na 3.5bar, mozno na 4bar, viac by som to nezvysoval. Po takomto zvyseni tlaku je ale nutne kompletne premapovanie ECU.