tak fesak dorazil, ak bude tak dobre fungovat ako vyzera, tak budem urcite spokojny.
velmi dobre jednanie, velmi rychla doprava (za 7 pracovnych dni som to mal doma z colnice), ochota deklarovat balik ako dar mi usterila DPH.
jo a dakujem Nizzmovi za pomoc pri platbe.
tak zaujimavosti pokracuju, nove turbo dorazilo s vacsou turbinou ako je povodna 64mm vs. 58mm, cize 6mm rozdiel. Podla vsetkeho sa jedna o stage II alebo stage III turbinu, rovnaky priemer ma GT3271. je nutne prevrtat housing turbiny. Myslim ze vysledkom bude velmi zajimava konfiguracia turba, uvidime co to prinesie v praxi...
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
tak auto je zas konecne v garazi, drobnosti ale ake komplikacie dorobim nejake malickosti ohladom sania a pojdem to poskusat.cestou do garaze som zaregistroval podozrivo rychly nastup turba, bude to treba preskumat
raddy píše:tak auto je zas konecne v garazi, drobnosti ale ake komplikacie dorobim nejake malickosti ohladom sania a pojdem to poskusat.cestou do garaze som zaregistroval podozrivo rychly nastup turba, bude to treba preskumat
Gratulujem pane.Takze som to nakoniec vybrusil dobre?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
vyzera to ze ano ale este som to poriadne neskusal, musim dokoncit nejake drobnosti a nakoniec bolo treba na ten privod oleja navrtat zavit, manik to vrtal dole hlavou aby tam nepadly spony no a podobne supoty.
tak vsetko hotovo. velka vdaka Sentinelovi za krasnu nerezovu trubku medzi AFM a turbo, musel som ju ale sprznit tryskou na vstrekovanie vody, ale sadla perfektne. Panovi Playdude dakujem za expresne dorucenie silikonovej redukcie. uz to len treba odskusat, dufam ze sa to nerozpadne ako naposledy....
prve skusky prebehli uspesne, turbo fici, nabieha obdobne ako stare, snad by som povedal ze o cca 200-300ot skor, tlak 1.3bar je okolo 3300ot, zvacsena turbina dava o sebe vediet stekanim pri pusteni plynu v otackach. vypadla mi vsak nerezova trubka AFM-turba z gumenej spojky a tahalo to falosny vzduch, takze som to odskusal len zlahka...cez vikend by som chcel pokracovat..
Parada,tak nakoniec sa to turbo ukazalo ako dobra volba.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
zatial vsetko len pozitivne....jo a typek z vrboveho mi vratil polovicku sumy za repas....dovod zlyhania bola v podstate uplna absencia mazania turba, na oske bola mosadz z loziska. preco ale k tomuto doslo, na to sme prist nedokazali. nove turbo ide bez problemov, po zlyhani repasovaneho turba isiel olej z vyfuku prudom, takze nemazalo ako nemazalo....takisto si myslim ze ak by si bol typek isty svojou robotou a su jasne znamky nemazania, tak by mi asi nevratil polovicu sumy....ehm.
dalsi vikend som stravil ladenim, kvoli tomu ze som odstranil ochrannu mriezku na vystupe AFM. mozem povedat, ze odstranenie tychto ochrannych mriezok na Z32/RB AFM ma negativny vplyv na samotne meranie. Zmeni sa prietok vzduchu a AFM je mimo svojej povodnej kalibracie a meria falosne malo, coho dosledkom je chudobna zmes. A to som odstranil len zadnu. Predna navyse sluzi na rovnomerne rozlozenie prudenia vzduchu okolo snimaca AFM. Je pravda, ze mriezky tvoria celkom slusnu restrikciu, ale na druhej strane je AFM skalibrovany s nimi, cize rozhodne ich neodporucam odstranovat.
tak som to konecne doladil. zmena vyfukovej turbiny sposobila rapidne zvysenie prietoku motora, s tym istym tlakom ako pred vymenou som musel zvysit mnozstvo paliva o cca 20% aby som sa dostal na povodne hodnoty AFR. takisto som naladil nizkotlakovy rezim boost kontrolera pre tlak 0.9bar pre beznu premavku bez nutnosti pouzitia vstrekovania vody