Stránka 2 z 2
Napsal: 26.09.2004, 14:02
od 935Baby
vyskusaj odpokit AFM a nastartovat bez neho...
No tak jsem zkusil za studena nastartovat s odpojenym AFM a otacky okamzite vyskocily na 1400, plynu jsem se ani nedotkl.
Se zapojenym AFM hned po tom co motor chytne tak otacky jsou na cc 400 a padaji na 300 az to po asi 3 sekundach zdechne. Vse zase bez dotyku plynu. Je ten AFM v pohode?
Jinak zadne jine problemy s AFM nemam. Za tepla je vse ok. Jenom pri tom studenem startu. Koukal jsem dovnitr AFM jak je ta komurka co je v ni ten odporovy dratek a je cisty. No mrknu poradne na AFM a pripadne ho vycistim.
V cem by mohl byt problem?
Napsal: 26.09.2004, 19:51
od 935Baby
A je to ok
Vycistil jsem AFM, vyndal jsem to cerne vicko jak jde do nej zasuvka. Po vyjmuti jsou videt 2 odporove dratky. Hlavne opatrne pri manipulaci!!!!!!!!!
Na mem AFM byl ten prvni odporovy dratek uplne cisty ale ten druhy
ten jak je bliz k turbu by cely cerny! Nechapu proc byl jeden cisty a druhy tak spinavy (kdyz uz tak oba ne?) No mozna ze je ten druhy blize k hadici od odvetravani vacek, tak proto. No vycistil jsem ho v nejakem cistidle na bazi lihu - ani nevim poradne co to bylo
K cisteni:
zasadne se necim nedotykat tech odporovych dratku (maximalne tak jemnym modelarskym steteckem), jsou velmi krehke. Nejlepsi je potopit odporove draty do nejakeho cistidla, nechat rozpustit necistotu a pak jsem to jeste omyl tim steteckem, velmi jemne
No a vysledek:
Uzasne!!!!!!!§ Jak studeny motor chytne tak okamzite jde do otacek a drzi si tech svych 1300 - 1400 otacek. A to vse bez dotyku plynu. Proste nadhera
Raddy, moc ti dekuju za tip s tim odpojenim AFM
Napsal: 27.09.2004, 16:13
od raddy
Raddy je stastny za oboch