Ten AAC nestaci vymenit, treba ho aj nastavitotasTM píše:vyndal sem aac a ficd a uplně total plný olejových sraček![]()
pořádně je vymeju a zkusímkdyž nepomůže tak je vyměnim na zkoušku za jiný

Ten AAC nestaci vymenit, treba ho aj nastavitotasTM píše:vyndal sem aac a ficd a uplně total plný olejových sraček![]()
pořádně je vymeju a zkusímkdyž nepomůže tak je vyměnim na zkoušku za jiný
Vytiahnes konektor co je na tom celku zboku smerom ku krytu vaciek. A potom pomocou srobu vzadu (na kluc 10) nastavis volnobeh na cca 750-800. Nakoniec zapojis naspat konektor.otasTM píše:a jak?
nehledaj tam píčoviny a poslechni Raddyho a zmer komprese na uplne vychladlem motoru - idealne tak aby stal min 8 hodin nebo tak neco... Mel jsem taky KO saci ventily a ty priznaky byly total stejne jaky ty co pises.otasTM píše:Prosím pomoc... už sem toho zkusil moc...
Po nastartování motor vůbec nedrží otáčky (joa taky docela dlouho trvá než naskočí), musím ho držet při životě šlapáním na plyn... Po chvilce když se zahřeje se volnoběh narovná na svejch 900ot a motor chodí normálně... Zahřátej chytne hned a funguje normálně, volnoběh drží, pod plynem jde ok...
20x tu někdo psal,že 1000stránek manuálu bude těžko někdo překládat, jen nejnutnějšíjames2000 píše:Prosimtě, jak tady měls tu stránku ze servisního manuálu v češtině, tak neměl bys ještě zbytek servisního manuálu v češtině???