Sorry za OT :
To Killerman , koukal jsem na tu fotku jak jste jeli necelejch 240km/hod při CCA 6500 ot , to mě celkem zarazilo jelikož mě to v automatu točilo 5500 při 250km/hod ...
No až budu mít za sebou přestavbu jsem docela zvědavej jestli to bude točit stejně jako tobě nebo jinak ...
...jasný automat má jiný převody,ten jede na nejvyšší rychlost při 3000ot/min 140km/h kdežto manuál při 3000ot/min na pětku jede 120km/h......
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
to je sice moc pekny ale s automatem si vžadnym připade nezalitaš tak jak s manualem!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
No tak už fakt nevim kde pořádně změřit čas na 1/4 míle. loni třikrát na mokru za 14,4 a 14,6 a po úpravě na suchu za 14,34 a to auto táhne jak blbý akorát je malinko (hodně) těžký, ale skoro čtyřista koní a čas přes 14 vteřin to prostě neberu.... musim najít chybu... takže nejdřiv v sobě a pak v autě
[quote=",,PJ""]No tak už fakt nevim kde pořádně změřit čas na 1/4 míle. loni třikrát na mokru za 14,4 a 14,6 a po úpravě na suchu za 14,34 a to auto táhne jak blbý akorát je malinko (hodně) těžký, ale skoro čtyřista koní a čas přes 14 vteřin to prostě neberu.... musim najít chybu... takže nejdřiv v sobě a pak v autě [/quote]Nechcem ta sklamat, ale podla rychlosti v cieli tam mas skor 300 ako 400 koni. Chod niekde na brzdu pomerat vykon, nech vies na com si.
kenivruh píše:[quote=",,PJ""]No tak už fakt nevim kde pořádně změřit čas na 1/4 míle. loni třikrát na mokru za 14,4 a 14,6 a po úpravě na suchu za 14,34 a to auto táhne jak blbý akorát je malinko (hodně) těžký, ale skoro čtyřista koní a čas přes 14 vteřin to prostě neberu.... musim najít chybu... takže nejdřiv v sobě a pak v autě
Nechcem ta sklamat, ale podla rychlosti v cieli tam mas skor 300 ako 400 koni. Chod niekde na brzdu pomerat vykon, nech vies na com si.
Dík, třeba máš pravdu ten výkon je jenom odhadovaný a turba nejsou v nejlepší kondici. Ten odkaz projdu,ale je tam toho fakt hodně a navíc v anglině a ty auta taky nejsou uplně stejný mits.3000 je čtyřkola a pěkně těžká,ale o to mi nešlo... Určitě znáš jízdu se seriovým přetlakem a nebo když tam máš chip a plníš 1 bar---ten rozdíl je fakt rozdílnej a já mam čas jak loni se seriovkou tak to musí být v řidiči
[quote=",,PJ""]Jo a ten výkon byl branej odhadem a na motoru,takže na kolech je doopravdy jen něco pres 300koní....snad :-D[/quote]
Takze aby si vedel ako s tym robit. Najdes si cast kde je "kalkulacka" The LRT Formulas.
Do bielych policok wgt, hp, ET a mph davas udaje, potom stlacis Calculate a mas vysledok.
wgt je hmotnost v librach (1 libra = 0.45 kg) aj s jazdcom, proste aktualna
hp je vykon NA MOTORE
ET je cas na 400 m
mph je rychlost v ciely v milach (1 mph=1.6 kmh)
Tato kalkulacka je univerzalna a vzorec, ktory tam je pouzity je vytvoreny metodou najmensich stvorcou (ked som to dobre precital) na hodnoty, ktore tam chlapik dava z merani jedneho casopisu. Preto je dost presny.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Tak jsem to zkoušel a lezou z toho,ale hodnoty jen se mi to sem nepovedlo zkopírovat.Vyplňoval jsem to odspodu,tam jsou hodnoty který znam.. Jen ty grafy nepočítají s chybou řidiče... a výkon na motoru odhaduju podle jiných,kteří už měřili a proto je odhad cca.370 na motoru
moje váha v lbs s řidičem a nějakym palivem je 3822 lbs
naměřili mi čas 14.339 s a rychlost 158 km/h