k tematice o velikosti kompresorovych casti turbin...

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

pokud si dobře pamatuju byla debata o totožném tlaku v sání pouze větším kompresoru. Tzn pokud by jsi měl boost controler a regulloval by jsi tlak ba 1bar stímto turbem a potom by jsi reguloval tlak na 1bar s tím menším turbem tak o ten rozdíl výkonu šlo.je logické že větší turbo mi tlačí větší max tlak. :wink:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

nooo, zeby sme sa k tomu nakoniec dostali? 8)
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Hadam aj. :)
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

mno se mi zda, ze tady par lidi spane chape o cem je rec
protoze jestli se nepletu celou dobu byla rec o tom, ze pokud je TLAK stejny je i vykon +- odchylka stejna
a pak sem napise ze tam byl tlak 1,5 Baru... :roll:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

no, teplejsie, teplejsie :-D
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Uz horim.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

nema cenu sa s vami o tom bavit...

...vy ste pisali ze ak vyfukova cast ostane stejna tak sa tlak nezmeni...vyfukova ostala stejna a hle tlak se zmenil...

nic vic uz k tomu ufakt nechci dodat...tech 1,5 baru bylo na puvodnim nastaveni wg a puvodni vyfukove turbine... prave kvoly tomu obrovskemu tlaku se muselo hrat s wg...aby se ten tlak snizil...

...ak to nechapete...je to vasa vec...
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

vazne posledny pokus to vysvetlit polopaticky...

...turbina so seriovou kompresorovou castou tlaci dajme tomu 0,8 bar...prehodila se kompresorova cast za vetsi...asi tak o dvakrat...a razom se z tych 0,8 stalo 1,5...preco? lebo pri stejnych otackach ten dvakrat vetsi kompresor daval x krat viac vzduchu...

...ale o to samozrejme nejde...ze?

a teraz uz fakt koniec...kazdy nech sa riadi svojim nazorom...
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Pocuj,ty nechapes o co tu ide.My sme sa tu celu tu dobu bavili o rovnakom vykone pri pouziti vacsieho turba(ked ostane rovnaka vyfukova cast) a nie o rovnakom tlaku!vacsie turbo samozrejme vyprodukuje viacej vzduchu pretoze je vacia sacia cast.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

pokud necháš stejnou výfukovou část a pouze předěláš kompresorovou za větší tak při stejném tlaku a při teoreticky stejné teplotě tlačeného vzduchu musí být výkon ROVNAKY......................... ten rozdíl je,že ten stejný tlak na větším kompresoru bude produkovaný při nižžších otáčkách toho kompresoru a ten vzduch nebude tolik ohřívat.. tudíž už nebude stejná teplota vzduchu=jiná jeho hustota=jiné množství co dostaneš do motorového prostoru=motor bude produkovat větší výkon..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

To mas uplnu pravu co si napisal,to ti nikto nebere!!!!!!!!!!!!!!!
Mi sme sa tu bavili o tom,ze ked zamenis saciu cast za vacsiu a zachovas rovnako velku vyfukovu cast a tlak turba budes regulovat na tych 10Psi,tak motor bude mat rovnaky vykon pri malom turbe s 10Psi ako s velkym pri 10psi.
UZ TO KONECNE CHAPES?????
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Gerox: nie, nie, je tu velke nedorozumenie, pises nieco ine ako je cely cas debata. je to v pohode, samozrejme ze mas pravdu v tom co pises, ale nejako nechapes ze sa bavime o niecom inom, to je cele. Tema totiz cely cas znela v zmysle ze tlak ostane rovnaky, len sa zmeni (za vacsi) kompresor, ale podstata je ze tlak ostane rovnaky, pretoze ho zreguluje wastegate, pretoze CHCEME tlak zachovat na povodnej hodnote. Otazka debaty znela, ci sa pri rovnakom tlaku turba ale s vacsim kompresorom
zmeni vykon motora, tak si to pripadne este raz premysli.
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

ok chapem...vyserme se na to... :wink:
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

raddy píše:Gerox: nie, nie, je tu velke nedorozumenie, pises nieco ine ako je cely cas debata. je to v pohode, samozrejme ze mas pravdu v tom co pises, ale nejako nechapes ze sa bavime o niecom inom, to je cele. Tema totiz cely cas znela v zmysle ze tlak ostane rovnaky, len sa zmeni (za vacsi) kompresor, ale podstata je ze tlak ostane rovnaky, pretoze ho zreguluje wastegate, pretoze CHCEME tlak zachovat na povodnej hodnote. Otazka debaty znela, ci sa pri rovnakom tlaku turba ale s vacsim kompresorom
zmeni vykon motora, tak si to pripadne este raz premysli.
dobre mozeme tu temu ukoncit? :wink:
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Gerox píše:ok chapem...vyserme se na to... :wink:
Nie ze vyse.me sa na to,ty si celu tu dobu pisal o niecom uplne inom ako Mikyc a zastaval si sa ho.
Ty mas samozrejme pravdu,ale rec je tu o inom!
Precitaj si co som ti napisal vyssie.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Zamčeno