K tomu retezu, pokud se ti podela napinak, tak to poznas na zvuku, retez mlati o kryt, ma to pomerne odlisny zvuk jak kdyz ti klepe motor, je to takove sustivejsi

, navic to vetsinou dela jen na volnobeh, kdyz pridas plyn, tak se retez napne a slyset to neni. Zazil sem to na Fordu Explorer 4.2l V8
Jinak, anglicke nissan servisy nastesti vi, co delaji - a to i v pripade 200SX. Kdyz sem tam byl ted v pondeli, tak mechanik na auto ze Jeee, ja myslel ze uz te nikdy neuvidim

Jinak, puvodni majitel menil olej kazde 3000 mil (4800km zhruba). Diferak nemam tucha (je na nem nejaka merka nebo ryska, jen jestli neni suchej?). Jen me trochu desi ta spojka, kapalina je OK, na sxoc.com rekli, ze by to mohla byt vychozena pruzina na pritlacaku, toz nevim :/
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>