Design píše:ME se libi ty prolisi na kapote ktery ma ÁČKO a proste je takova krasavica no:)
aaaaaaaaaa vtom je hacik
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Hele mam dotaz kdybych mel už s14 tak mužu tam namontovat na zakladni motor a zakladni turbo BLOW OFF?bude to mit nejakej učinek? a jakej je v tech ventilech rozdil je tam aji rozdil v tom odfuku ze to dela nejakej jinej zvuk každej z ventilu nebo jak to je?
Design píše:Hele mam dotaz kdybych mel už s14 tak mužu tam namontovat na zakladni motor a zakladni turbo BLOW OFF?bude to mit nejakej učinek? a jakej je v tech ventilech rozdil je tam aji rozdil v tom odfuku ze to dela nejakej jinej zvuk každej z ventilu nebo jak to je?
s14 uz ma origo bow,takze si myslim ze neni tolik nutne kupovat novy bow. Jiste ze muzes namontovat bow na zakladni motor, ma to ucinet takovy,ze to setri turbo .
S14A my love and dorifto street machine AE86 levin 4AGE in progress
zivotnost motoru to asi nesetri,ale zivotnost turba ano.odfukuje,ale ten origo je tichej. Rychlejsi nabeh turba teda nevim,meli jsme vadnej bow,takze to zatim posoudit nemuzu. http://video.google.com/videoplay?docid ... 4652705893
S14A my love and dorifto street machine AE86 levin 4AGE in progress
citujem tu jedneho cloveka pekne povedane
najlepsi ventil=recylkulacny ventil
otvoreny ventil=problem so zmesou pri preradeni, casto prepusta na volnobehu, podla znacky a kvality
ziadny ventil=ziadne problemy, ziadne prihriate pfuiiiii pri kazdom preradeni. A nazor ze ventil predlzuje zivotnost turba je dnes uz davno prekonany. Pfuiiii Pfuiiii
pablo píše:citujem tu jedneho cloveka pekne povedane
najlepsi ventil=recylkulacny ventil
otvoreny ventil=problem so zmesou pri preradeni, casto prepusta na volnobehu, podla znacky a kvality
ziadny ventil=ziadne problemy, ziadne prihriate pfuiiiii pri kazdom preradeni. A nazor ze ventil predlzuje zivotnost turba je dnes uz davno prekonany. Pfuiiii Pfuiiii
jak myslis,ale proc se ca18ckam tolik ty turba serou ?
a jeste neco,kdyz ti to nebude delat prihrate pfuiiiii pfuiiii,tak ti bude westgate pri kazdem prerazeni delat fooouu fooouu
S14A my love and dorifto street machine AE86 levin 4AGE in progress
no nevim proc se serou mam tam turbo po repase nejakych 11000km no problema ma praskliny okolo klapky a drzi bez problemov,mozno to je tym ze sa dobre chladi
Tak sa mi zda ze z tohto topicu sa stava diskusny kruzok o hocicom
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm