Dovoz 200sx

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Dovoz 200sx

Příspěvek od Tosho »

Cawko chcem sa spytat ze ako to je s dovozom 200sx na slovensko. Kamos mi vravel ze to je podla nejakeho maleho pismena "e". je to pravda? Ze ak ma auto na karoserii male "e" tak je sposobile na nase cesty alebo take nieco a da sa doviest. Prosim ak je to pravda tak mi povedzte ze ci to male "e" je na 200sx. A ak je to vymysel tak ako dostanem na slovensko nissan 200sx okolo r.v.94...dik :)

p.s. je to v technicaku :D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

Dovézt jde všechno,ale pokud to máte jako my před rokem,tak to asi nepřihlásíš.To e to řekl bych mít nebude,možná poslední s14 ale s13 100% ne.
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

milonovo píše:Dovézt jde všechno,ale pokud to máte jako my před rokem,tak to asi nepřihlásíš.To e to řekl bych mít nebude,možná poslední s14 ale s13 100% ne.
No S14 to maju vsetky lebo som videl technicak no nwm o S13 a problem je nie auto doviezt ale prihlasit pocul som nieco aj o prebrusovani cisla ako to je?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od panpica »

S tim ze maj evropskou homologaci vsechny S14 bych si nebyl az tak jistej. Podle me ji ma az S14a.
Kazdopadne az S14a splnuje EURO2.
S14 Zenki
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

panpica píše:S tim ze maj evropskou homologaci vsechny S14 bych si nebyl az tak jistej. Podle me ji ma az S14a.
Kazdopadne az S14a splnuje EURO2.
No a S13 splnuje Euro2?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

nie, vsak boli vyrabene do roku 94.. a prihlasit do evidencie mozes iba rv 96 a musim mat E... inak stale nechapem co tu riesis?? :?
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita »

Evropskou homologaci davali od r. 96, u nekterych zancek a modelu mozna i o neco driv, je to individualni.
S14 uz ji mela taky, ne jenom S14a..
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

ja somnedavnokupil papieren as14 z CR je to rok 96 jeto s14 (ne acko ) a ma to "e" takze som za vodou a postup je nasledovny zajdes si na okresny urad odbor dopravi nehas tam 2000 ako recyklacny poplatok dalej musis mat COC certifikat (cenajerozna zalezi akozozenes 0-5000)
potom musis ist s papierom na policiu ati daju papier a pojdes na STK odtial spet na policiu a zapltist 2000-spz 1000-prihlasenie av celomprocese su nejake uradne poplatky (kolky) vyde to tak bna 9000+COC
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

tamo píše:nie, vsak boli vyrabene do roku 94.. a prihlasit do evidencie mozes iba rv 96 a musim mat E... inak stale nechapem co tu riesis?? :?
informujem sa co asi? :o
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

slik85 píše:ja somnedavnokupil papieren as14 z CR je to rok 96 jeto s14 (ne acko ) a ma to "e" takze som za vodou a postup je nasledovny zajdes si na okresny urad odbor dopravi nehas tam 2000 ako recyklacny poplatok dalej musis mat COC certifikat (cenajerozna zalezi akozozenes 0-5000)
potom musis ist s papierom na policiu ati daju papier a pojdes na STK odtial spet na policiu a zapltist 2000-spz 1000-prihlasenie av celomprocese su nejake uradne poplatky (kolky) vyde to tak bna 9000+COC
dik
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad »

Hodim sem nejaké praktické zkušenosti s přihlašováním dovezeného auta /mitsubishi lancer 96/ co jsem zatím nikde nenalezl.
1. S dovezeným autem se vydáte na TK /2100/ kde vám auto prohlédnou dost důkladně např. v mém případě mu vadili drobnosti jako že nemám náhradní žárovky, správně se nenavíjí pás atd ....vyslechnete si řeč v duchu co jste si dovezl za archu šmejd atd ..... a že ted si zrovna někdo dovezl bmw a to je páni auto ....
2. A ted to podstatné technik kouka do jakéhosi katalogu na PC od Dekry a tam hledá informace o autě. Když tam něco chybí tak je na Vás buď si to nechate poslat od výhradního dovozce / nevěděl kolik to příjde/ a nebo Dekra Vám to za příslušný poplatek /2500/ zjistí.

V mém případě byla u emisních limitu poznámka nezjištěno nehodnoceno toto ale úředníkovi na přihlášení nestačí /telefonicky ověřeno/ a musíte si zjisti kolik to je ! Buď hlavičkový papír od Mitsubishi nebo od Dekry ....
/Do roku 94 to není povinné evidovat na rok 94 to musí být ../

Nezávisí kolik položek z povinných chybí, ale vždy to je za stejnou cenu. Navíc když dovezetele to samé auto nebo např. 2 a technik bude mít už Vaše zjištěné údaje přesto zaplatíte poplatek znova ....To mě málem položilo.

Takže teď čekám na zázračný papír od Dekry a chystám se na úřad :)
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

říkám to furt.je potřeba emigrovat někam mezi normální lidi.češi jsme tak zparchantělej národ,že bych z toho blil.
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

myslim ze je to tak vsade O PENEZICH A ZNAMYCH
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Odpovědět