BMW - jak se jezdi po Cechach

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad »

...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Conrad píše: Proč nejde teda jezdit na okruh :wink: .
Na toto ti moze odpovedat kentoya, ten je tiez "pirat", ale do brna ho nedostanes :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Muj nazor:

1) ten pan umi
2) je to nebezpecne

Podle meho - u tech mene zkusenych muze takova jizda v plnem provozu vyvolat necekane reakce vedouci ke krizove situaci. Vetsina nevyjezdenych ridicu neni schopna soustredit se celou cestu plne na provoz (hlavne kdyz se soura hluboko pod povolenym limitem, to vede k falesnemu pocitu "bezpeci") a neni schopna okamzite a spravne reakce (ne vzdy je zaslapnuti brzdy nejlepsim resenim).

3) Kentoya: Amen...

P.S. O stavu "vyjezdenosti" nasich ridicu svedci modelova situace: patecni odpoledne, preplnene mesto, kolony na cervene vlne nasich uzasnych krizovatek. Cervena. Vpredu nejake auto (znacka neni podstatna). Ridic a (asi) manzelka. Ziva debata. Oranzova - zelena. Nic. Lehke polechtani klaksonu v rade za nimi. Hledani rucni brzdy. Hledani radici paky. Priskok. Chcip. Zatarasena krizovatka. Pokus o start. Priskok - rozjezd s priskoky. Projel on + 2 dalsi. Kolona narostla o 100m...

Nejsem zastancem "zavodeni" na normalnich silnicich, ale vetsina vyse uvedenych kokosu je pro provoz mnohem nebezpecnejsi. Pokud jedu plynule a nemenim styl jizdy s kazdou zmenou situace na ceste, je to o.k., ale takovych potkavam opravdu velmi malo. Prizpusobit svoji rychlost a styl svemu stavu, stavu auta a silnice je do jiste miry umeni a cest tem, kteri to dokazou. Pokud ten clovek z videa nepreceni sve sily, nevyleti ze silnice a netrefi nekoho dalsiho, potkam ho na silnici radeji (a uhnu mu), nez vola jedouciho 35 v pruhu s plnou carou na 80-tce.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

doublejay - amen
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

zajímavý kolika lidem se ten styl jízdy nelíbil ... kdyby to natočil někdo s 200SX tak by podle mě tolik kritiky nebylo ..ale že to je báwo .. 8) .. mno nic .. :roll: .. taky jsem tam nevyděl žádnou krizovku abych ho odsuzoval 8)
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM »

já na to video čuměl asi takle :smt119 a líbilo se mi :-D :oops:
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Fire píše:zajímavý kolika lidem se ten styl jízdy nelíbil ... kdyby to natočil někdo s 200SX tak by podle mě tolik kritiky nebylo ..ale že to je báwo .. 8) .. mno nic .. :roll: .. taky jsem tam nevyděl žádnou krizovku abych ho odsuzoval 8)
Jak jsem napsal, jsem dalek od toho, abych nekoho odsuzoval, a uz vubec ne proto, ze je to bawo, klidne mohl jet s Lambem nebo necim lepsim, ve vysledku se mi jeho jizda taky libila a vylozenou krizovku jsem tam nevidel, ale jak jsem napsal vyse - nekdo se lekne a zareaguje tak, jak by nikdo (ani ten s bawem) necekal - styl "zenska" (damy prominou :D ) - pustit volant, ruce na oci... A je krizovka jako vystrizena. Jet v tom aute ja, tak by mi vadilo, kdybych kolem nekoho "bezpecne" proletel zprava a on se pak pri pohledu do zpetneho zrcatka vymlel pote, co se lekl. Jasne, na dnesni silnice by meli vyjizdet jen otrli, pokud nekdo neukociruje sve reakce a nevi, co dela rukama a nohama, je nebezpecny, protoze jeho reakce jsou neodhadnutelne (zatroubeni, oslneni svetly nebo slunickem, zmena povrchu atd atd.), ale stejne - proc tomu jeste prispivat? Mam najeto pres mego km, videl jsem asi vsechno (i to nejhorsi), co nase silnice nabizeji, a mozna se uz taky trochu bojim - ne o sebe, ale o ty druhe...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

Podla mna ten chlapik musel vediet co robi...video sa mi pacilo no bolo to trosku nebezpecne ale v kazdom pripade tu cestu poznal, vedel do coho ide a nastastie sa nic nestalo :)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Odpovědět