240SX

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

boded když je to skoro dvaapůl litr
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Heini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)
Jenze za jaky prachy :(
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Tak se podívej co stojí díly na 240 a CA. Porovnej to třeba na keramické spojce atd. a hlavně konečný efekt 8)
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Heini píše:Tak se podívej co stojí díly na 240 a CA. Porovnej to třeba na keramické spojce atd. a hlavně konečný efekt 8)
Jo to sice jo,ale dovolim si tvrdit, ze na tech 300-350koni bude levnejsi CA nez predelavat KA24DE na turbo, a kdyz budu chtit vic jak 350psu tak si poridim radsi z32 :D
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

No je otázky na kolik jsou střeva s KA odolné. Jinak by nebyl takovej problém povařit svody dát tam 25ku nebo 28 a ltačit přiatmosferický kompresi tak 0.5 bar a nebo dát jiné písty. Y řekl bych že jednotku be raddy zvládl :wink:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

Heini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)
přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukilo
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Kentoya píše:
Heini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)
přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukilo
Ale, tady někdo konečně dostal rozum ;) Mám stejný názor...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

kentoya ví,že já souhlasit 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

jas kentoyou souhlasim jen castecne...je fakt ze 300 na zadku pro "lehky "SX je hodne, pokud je pouzity standartni staly prevod a kvalty....pokud budes mit vetsi staly prevod a delsi kvalty, ta hranice se posune smerem nahoru...

Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...pokud je SX zprevodovany na vykon 169HP, nemuze se nikdo divit ze kdyz je tam skoro 2x tolik...hrabe to i na 3 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Mirek píše:Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...
:oops:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone »

Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

saigone píše:
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
S14 má delší převody.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

saigone píše:
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone »

Mirek píše:
saigone píše:
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.
Tak v tvym pripade uz asi moc ne, ikdyz dif s lepsi svornosti by byl o neco malicko lepsi. Myslel sem kentoyuv pripad, ten ma opendiff :wink: Delsi prevody by tomu urcite pomohly. S tou s14 spajzou sem se domnival, ze vnitrky jsou stejny, ale ruce do vohne bych za to nedal.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Odpovědět