Predam hondu civic sedan cca 125PS, v zachovalom stave , radio s mp3, speťaky okna a šiber v elektrike, športove nasavanie ,podvozok a vyfuk od zvodov, neburane , 16 palcove alutec storm s pneu kleber dynaxer + zimne obutie na 15kach, čierna farba , folie
//// Predám Hondu ... honda je už v prdeli, juuuuuj kto ma ešte niaku tu s13 na predaj \\\\
no jinak koho by to zajímalo tento civic se dal sehnat i s CRX motorem a dokonce se dělal i třídvířko s CRX motorem jako označení GT a byli V-Tec ty se ale nedávali di sedanu. Sedan se dělal 4x4 laae je otázkajestli sáním a uni výfukem dostaneš 15koní navrch
jaska elviiis maš pravdu nieje to 100 percentnych 15Ps ale len takych od oka , presne tak kamoš ma civic hatchback 1.6 Vti 150Ps trhač betonu , a už som vydel aj crx-ki s takym motorom
//// Predám Hondu ... honda je už v prdeli, juuuuuj kto ma ešte niaku tu s13 na predaj \\\\
borizsk píše:jaska elviiis maš pravdu nieje to 100 percentnych 15Ps ale len takych od oka , presne tak kamoš ma civic hatchback 1.6 Vti 150Ps trhač betonu , a už som vydel aj crx-ki s takym motorom
jj kámoš má staré crx 1.G s motorem s civicu VTi motor je doladěnej na atmosferických 200koní (přesně se to neví jelikož hondy maj opačný kroutící moment tak se na motorové brzdě dělal přechodka a když motor chytl špónu vyjel výkon rychle na 195koní a přechodka to nevydržela) takže se odhaduje 200 až 210koní) spotřeba asi 40litrů na motohodinu. A váha velmi nízká :-) bo to céro je upraveno na rodeocross Docela je to peklo to řídit.
jj asi jsem to napsal špatně mají opačnšj směr rotace (opačný směr kroutícího momentu) motor se točí opačně než třeba VW a pro motorovou brzdu jaky byla tato je taková redukce která spřevoduje motor druhým směrem a stráty v ní jsou přesně změřeny a ta to nedla. (výrobce udával do 180koní )