K S14 motor, převodovku a další

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Kentoya píše:a pokud máš trochu peněz navíc tak se ozvi maratovi však ho znáš z dragu a marat zná sr motor do detailů a bude brzo nějakej ladit na 400 kobyl +-
Děkuji, ale Maratovi to nedám. Jak jsem psal, nemám rád projekty na dlouhé měsíce. To co "umí" on umí já taky a myslím že to zmáknem podstatně rychleji. Mimochodem já ladím auta na ježdění a ne na mtorové brzdě. Takže kdo bude chctít může se na mne obrátit. Řekl bych, že AEM EMS mám zmáknutý do detailu a i jiné stand-alone jednotky mi nedělají problém. Stejně tak jako sériové jednotky Mitsubishi a Subaru..... začínám se učit další sériovky.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

evo400 píše:
Kentoya píše:a pokud máš trochu peněz navíc tak se ozvi maratovi však ho znáš z dragu a marat zná sr motor do detailů a bude brzo nějakej ladit na 400 kobyl +-
Děkuji, ale Maratovi to nedám. Jak jsem psal, nemám rád projekty na dlouhé měsíce. To co "umí" on umí já taky a myslím že to zmáknem podstatně rychleji. Mimochodem já ladím auta na ježdění a ne na mtorové brzdě. Takže kdo bude chctít může se na mne obrátit. Řekl bych, že AEM EMS mám zmáknutý do detailu a i jiné stand-alone jednotky mi nedělají problém. Stejně tak jako sériové jednotky Mitsubishi a Subaru..... začínám se učit další sériovky.
tak to je dobrá informace, někdy se na dragu ozvu a proberem to, jinak odkud jsi pls?
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Kentoya píše:
evo400 píše:
Kentoya píše:a pokud máš trochu peněz navíc tak se ozvi maratovi však ho znáš z dragu a marat zná sr motor do detailů a bude brzo nějakej ladit na 400 kobyl +-
Děkuji, ale Maratovi to nedám. Jak jsem psal, nemám rád projekty na dlouhé měsíce. To co "umí" on umí já taky a myslím že to zmáknem podstatně rychleji. Mimochodem já ladím auta na ježdění a ne na mtorové brzdě. Takže kdo bude chctít může se na mne obrátit. Řekl bych, že AEM EMS mám zmáknutý do detailu a i jiné stand-alone jednotky mi nedělají problém. Stejně tak jako sériové jednotky Mitsubishi a Subaru..... začínám se učit další sériovky.
tak to je dobrá informace, někdy se na dragu ozvu a proberem to, jinak odkud jsi pls?

Jsem z Liberce, myslím že už mne spousta lidí zná. Měl jsem nejdříve žlutého Leona TDi 4x4 (ukraden), Toyotu Supru MKIV (ta uřvaná bestie), teď jezdím s červenou Mitsu EVO9 a naposlední Mimoni jsem projel BMW X3.......... tak nějak jsem se hledal a nyní mám jasno, že se chci úpravami či stavbami aut živit. Mám již za sebou pár aut s velkými úpravami, jako má Supra Single Turbo, Mitsu GT3000, 2xEVO9, Honda S2000 a další se připravují, mimo jiné i foukaná S2000. Momentálně se snažím dát dohromady spolehlivé dodavatele jednotlivých částí a to že vše funguje jak má si chci ověřit na stavbě AE86. V pondělí se na ní začlo pracovat a dneska už je rozebraná na skelet a začalo se s čištěním od koroze a doufám i vyvařovat. Za tímto účelem chci koupit i tu 200SX abych ji použil jako dárce orgánů. Rád bych s tím ještě letos vyjel a potrápil to na nějakých driftech a přez zimu pak z plechového auta se sériovým motorem udělám plasťáka s řádně fókaným motorem aby to krapet jelo.

Karel
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

osobně jsem tě neviděl, ani žádný z tvých aut, nějak na srazy kde je plno plastů nejezdím, protože mě to nebere, a hledat tam auto s pořádnýma úpravama je jako hledat jehlu v kupce sena, jinak ae86 se mi taky líbila, pídil jsem se po ní zároven co po dvoukilu, jen jsem na žádnou trochu slušnou nenarazil, a u dvoukil jsem měl trochu na výběr, tak mám dvoukilo, liberec je sice trochu z ruky (pro mne), ale když si něco vezmu do palice, tak to problém nebude, tak at ti s tou toyotou vyjde, mohl by to být slušný mazec, bo je o fous lehčí
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Evo400

Stejně tak jako sériové jednotky Mitsubishi a Subaru.....

Mám dotaz, co dokážeš z jednotkou na Subaru GT? A cena.
Dík
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Heini píše:Evo400

Stejně tak jako sériové jednotky Mitsubishi a Subaru.....

Mám dotaz, co dokážeš z jednotkou na Subaru GT? A cena.
Dík
Dokážu auta cca od roku 2001 vejš, je to dané tím, že se programuje přez OBDII a ty starší nejdou přez diagnostiku a musí se programovat buďto na sběrnici ECU nebo se dokonce musí odletovávat flashka a programovat na programátoru. To je strašlivě zdlouhavé.

Nejsem žádný prašivý "ČIPŤJŮNINGÁŘ" takže veškerou práci kterou dělám, dělám vždy s ohledem na konkrétní auto a proto mi to zabere opravdu dost času. Minimálně je potřeba strávit nad tím tak 6-8hodin a při zástavbě stand alone jednotky to je třeba tak 10-16hodin a když nedává majitel pozor při instalaci jednotky senzorů tak i dva dny. Takže OBDII programování cca 15 a StandAlone jednotka tak 25 za den. Dojedu si v ČR kam je potřeba a není asi nic s čím bych si neporadil. Důležité je vždy mít auto v totálním pořádku a nenesu zodpovědnost za problém vzniklý ze závad na které jsem nebyl upozorněn. OBDII jednotky si většinou při nějaké příležitosti vyčtu z auta a pak si připravím definiční soubor a nějaké výchozí úpravy, pak se teprve dohodnu s majitelem na vlastním ladění. K tomu je u turboauta potřeba vždy zastávba tří základních budíků a to Tlak v sání, Teplota výfukových plynů, WideBand lambda (ne blikátko od vjetnamců).
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Auto jsem koupil a odvezl. Chudáci z toho museli vyškubat co šlo. Například potřebovali tuně palivovou pumpu tak kvůli tomu přeštípali vedení, napájení a nenechali tam ani pumpu ani plovák....... ubožáci. Stejně tak vyškubaly kusy interiéru autorádio, dokonce i spínačku .......... no prostě co by člověk chtěl od bazarníka.

Na motoru chybí řemenice na vodní pumpě a řemen. Pokud to někomu přebejvá rád to koupím. Od poslední bouračky je lehce poškozený kabelový svazek v přední části. Je totálně vyvrácený pravý přední kolo který dostalo ránu a ta ohla spojovačku, rameno atd...

Nejprve dokončíme kastli na AE86 a pak se vrhnem na 200SX. Nejdřív se to pokusíme oživit na autě a pak teprve vyndat a nacpat do Hačiny.

Pak také bude na prodej mnoho dílů z 200SX, zatím nevím co budu potřebovat a v jakém stavu ty věci jsou, tak mějte strpení. Teď vím jen že komplet zadek je OK, dveře, skla krom předního atd.... Super zachovalý interier, auto mělo najeto jen něco přez 37tis km.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

komplet elektriku k pumpe a plovák mám, ale asi to potřebovat nebudeš
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Martin_534 píše:komplet elektriku k pumpe a plovák mám, ale asi to potřebovat nebudeš
Děkuji především za kontakt na prodávajícího. Pumpu mám vyndanou z Mišáka, ta zvládá cca 350-380koní v pohodě utlačit, takže použiju asi tu. Spíš mne mrzí, že ,mi to komplikuje pokus o nastartování.

Netušíš náhodou zda S14 z 1995 má immobilizer nebo ne ? Vypadá to že by tam nemusel být, ale na okně maj nálepku o nějaké Anti Theft ochraně, nicméně to bude nějaký dodělávaný alík. Jak jsem psal, ty joudové vytrhaji spínáčku a nemám origo klíček, takže pak nebudu vědět, když to nepůjde natočit, čím by to mohlo bejt.
Nemám zatím moc představu jak to budem oživovat, ale nějak to snad dopadne.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

v klíčku nic nebude, ale některý modely měli imobilizer/alarm

forum/viewtopic.php?t=7384

tady je na to servisní manuál
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

EVO400 : já tam originální imobilizer s alarmem zrovna mám a tu nálepku jak jsi psal jsem tam měl taky .
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Fire píše:EVO400 : já tam originální imobilizer s alarmem zrovna mám a tu nálepku jak jsi psal jsem tam měl taky .
Hmm, to mi radost neděláš, budem to muset nějak ojebat abychom to natočili. :(
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

já mám dvě S14ky z r. 1995 z toho jedna je v plný náloži a ani jedna nemá imobilizér v klíčku, myslím si že závada bude někde jinde.....
...mimochodem co chceš za přední kožený sedačky a za palubku??
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

mě se aktivuje imobilizer přez dálkovej ovladač, v klíčku taky nic nemám
Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario »

evo400 píše:
Fire píše:EVO400 : já tam originální imobilizer s alarmem zrovna mám a tu nálepku jak jsi psal jsem tam měl taky .
Hmm, to mi radost neděláš, budem to muset nějak ojebat abychom to natočili. :(
Ahoj , mrkni do soukromych zprav, mas vzkaz!
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382
Zamčeno