Zdarec pánové není to CA18DET tak to dávám sem a ne do Tech FAQ
tak snad mě nikdo neukamenuje . Koupil jsem Sunnyho 1.6 16V Gti a mám dotázek ohledně tohodle motoru. Zajímalo by mě kde může být problém auto do 4 tis otáček vůbec nejede a pak vystřelí jak "raketa". Do těch 4tis sice zrychluje ale je to takový udušený. Katalizátor je vykuchanej a CAS je posunutej na doraz proti směru hodinovejch ručiček tak jestli i tohle nemůže mít vliv na ten chod motoru. Jestli má někdo nějakej nápad tak budu rád. Ještě k tomu výfuku vím že kdysi tu raddy napsal výbornej článek k problematice výfuku a tak jsem chtěl prodiskutovat jak udělat výfuk na atmosférickej motor. U atmo motoru je potřeba aby měl nějakej protitlak u sunnyho je to tak, že je tam kat pak nějakej tlumič a pak koncák. No a tak co s tím co uřezat a co nechat z dvoustovky jsem vykuchla pruchozí koncovej tlumič a chtěl bych ho dát tam. Za veškeré názory a postřehy předem díky ;-) .
Však to já taky nečekám to jak to zatahuje od 4tis bohatě stačí jen mi jde o to aby to od nižšších otáček to jelo líp. Já ten motor neznám tak nevím jak to má jet třeba jak to z nízkejch otáček jede tak je to v pořádku ale moc se mi to nezdá
urcite tobude CAS rozvodyby mohly byt tez posunute
kamosovi torobilona skodovke mal prdnutetesneniepod hlavou azralo jemne vodu a musel to drzat v otackach inak to na p... palilo
osobně si myslím, že bude špatný předstih, ale tqaky, protože jsi vykuchal KAT, tak se tomu odspodu nechce, je to přece jen N/A motor, a ten potřebuje zpětný tlak výfukových plynů při nízkých otáčkách kvůli lepšímu plnění, mám to podobné na bluebirdu a zvykl jsem si na raketu od 4000
Hmm takže proběhne kontrola rozvodů a seřízení předstihu a pak se uvidí. Ještě nevím co s tím vykuchaným katem nemáte nějakej nápad co tam dát místo něj aby to mělo nějakej ten protitlak?? Díky za rady až tohle proběhne a bude to stejný tak se bude muset řešit dál ještě jednou díky.