Jednou z nejčastějších závad na 200sx je poškození olejových silentbloků ("bushings"), umístěných na "tension rods", pomocných ramenech, která mají za úkol udržet kolo při přejíždění nerovnosti na správném místě, zabránit pohybu kola vpřed-vzad a pružně absorbovat rázy, které by se jinak přenášely do celého řízení a do volantu. Silentbloky jsou gumové - bývají tedy často zteřelé, mnohdy popraskané, tečou nebo jsou dokonce bez olejové náplně. To se projevuje právě nepříjemným neklidem předku vozu při jízdě - "plaváním", zejména po nerovném podkladu, v zatáčkách, atd. Přitom na kvalitní, rovné silnici se může zdát vše v pořádku, auto jede rovně a nevykazuje žádné nedostatečné reakce na podněty při řízení. Při vyšších rychlostech se úplně vytratí požitek z jízdy, reakce auta jsou nevypočitatelné a je neustále potřebné korigovat odchylky ze směru, které způsobí i drobná nerovnost silnice. Při úpravách je vhodné vyřešit tento díl jinak, než jak to vymyslel výrobce, jelikož jde o značně namáhanou a velmi často opakovaně odcházející součástku.
Pro pohodovou jízdu je potřeba mít správně nastavenou geometrii podvozku. Na tuto záležitost se neprávem často zapomíná, ale vzhledem ke stáří aut a často zanedbané údržbě, možných problémech vyplývajících z projetí menší či větší dírou, které se na našich cestách stávají neřešeným standardem, je potřeba nejméně jednou ročně provést kontrolu a případné nastavení. Na mém autě téměř úplně chyběla sbíhavost předku, což se projevovalo nadměrnou citlivostí na jakoukoli jednostrannou nerovnost. Potíže byly i při projíždění zatáček, ale tady se značně podílely nedostatky v nastavení zadní nápravy. Optická stolice už není výjimkou, potíž může být jen v kvalitě obsluhy. Poznámka na závěr - před nastavováním geometrie je NAPROSTO NEZBYTNĚ NUTNÉ NAHRADIT VÝŠE UVEDENÉ POŠKOZENÉ DÍLY BEZVADNÝMI!!!
