Nevíte, jak moc mů?e pomoct stooktanovej benzin pro omezení detonací v motoru? Nedávno jsem se v tom toti? trochu ?ťoural

a narazil jsem na spojku před hadičkou vedoucí do aktuatoru. Jen?e jsem posléze zjistil, ?e to není spojka, ale malej ventil, kterej tam někdo namontoval pro ovládání tlaku. Nane?těstí jsem ho stačil roz?telovat, a proto?e nemám tlakoměr, tak jsem nevěděl jak ho nastavit zpět . Nezbylo tedy ne? ho pro jistotu úplně při?krtit, a auto jelo o poznání míň. Pak jsem ale zabrousil na sprinty do Milovic a samozřejmě mi to nedalo a ventil zkusil povolit. Potom jsem tam nalil V-power od Shellu a ?el to vyzkou?et. Auto jelo jak z praku, a zkončil jsem druhej, hned za Cosworthem s 280koněma(vyhrál jenom kvůli tomu, ?e je to 4x4, proto?e na cílovce jsem měl papírově o dost vy??í rychlost - 200m, 9,05sec, 134km/h) Já vím, ?e jsem hodně riskoval ale nemohl jsem si pomoct. Taky jsem se tomu mýmu autu celej den omlouval. Je?tě jsem zapoměl říct, ?e načipovaný to mám, tak?e jednotka by měla mít palivovou mapu i pro vět?í tlaky, ale otázka, jestli to stačily dávkovat trysky(sériový jsou 380cc). Tak?e závěrem: pomů?e vy??í oktanový číslo, nebo ne?
P.S. nevíte někdo, jak mů?e fungovat manuálně ovládanej ventil, kdy? je zapojenej mezi solenoid který řídí jednotka a aktuátor? to přece nedává smysl, ale evidentně to pracuje dobře :huh: