Ondrey píše:Je k tomu nejaka elektronika?
Jak to vlastne s tim automatem jede oproti manualu? Kdyz to ted porovnas, je to vyraznej rozdil AT vs MT?
ja som mal na mysli len samotnu prevodovku... ty si myslel komplet na prerabku? je k tomu kopec elektriky (to by sa mi asi ani nechcelo vytahovat z auta, musel by som pomenit aj kable....

), dalej predna cast kardanu, iny zotrvacnik, riadiaca jednotka, kontrolka v palubovke....
s automatom sa jazdi pohodlnejsie a podla mna aj bezpecnejsie. nepretaca kolesa (pokial mu nenalozis fakt poriadne), radi ticho a plynule, motor mas okamzite v otackach, ked potrebujes, nemozes dostat smyk kvoli podradeniu v zakrute, na otocku na mieste ti stacia dva pedale...

ale predsa len, manual ti ponuka lepsiu kontrolu nad autom (rozbeh, drift atd.) a lepsie citis/vyuzijes motor.
nehovorim, ze ten automat je lenivy (kto videl moj sprint na zraze, moze potvrdit :rolleyes:) a aby som nezabudol, pohodlie automatu stoji asi liter benzinu na stovku....
zhrnute, rozdiel je markantny, nie vsak vo vykone, ale v style jazdy.
dalsie normalne auto urcite budem chciet s AT, ale sportiak rozhodne s MT
PS: MT mam v nissane iba od vcera vecera, takze zatial nemam vela konkretnych skusenosti. este sa len zoznamujeme
