nevadi, mam pocit ze normalne sa otvara ovela menej, co uplne staci na regulaciu otacok turba a hlavne je to dynamicky dej zavisly na roznych faktoroch, takze povedal by som ze to je uplne v pohode.
Elviiis píše:Příští tejde budu taky dělat přírubu na downpipe na daihatsu jen by mne zajímalo jestli mám bypas vyvést ven a nebo ho napojit zpět do výfuku
zapoj ho kus za turbinou ak sa bude dat, tak 20-30cm dalej do vyfuku.
Ok! přemýšlel jsem že to vyvedu ven kvůli rachotu. Jenže daihatsu nemá váhu vzduchu (má stejně jako hondy napojený poťá na klapku a po tom co jsem tomu udělal luxusní sání s fitrem tak to brutalně řve když je v točkách s motoru a tudíž zvuk z výfuku nejni nutný. Je tam turbo IHI má dělenou downpipe už od serie a nejni moc promakana ale je hodne ostře zlomená za turbem navíc má jen ais20cm a hned je tam katr ten je sice vybraný ale i tak se to tam pěkně mele.
Jinak na 200sx to asi udělám vyvedený zvlášť Stejně se s tím normálně jezdit nebude.
Mno možná to skusím i na daihatsu vyvést. Připojit to můžu vždycky. Máte někdo nějakej typ kam to vyvést? Někam abych nemusel moc laborovat potrubíčko bypasu ale zase aby mne to neotrávilo :-D
A neva to necemu? Treba jestli mi pri zavodech do vrchu nebude v aute spatne? I kdyz bypasem neoschazi tolik spalin jako hlavnim potrubim. Mno asi do toho pudu jsu zvedavi co na to daihatsu rekne. Ale čuchám že se mu to bude líbyt :-D