
<!--EDIT|doublejay|Oct 31 2003, 03:42 PM-->
ty motory se zlutým chlapík?m z japanlandu moc nepovedly, ?e???doublejay píše:Tak jsem si nechal vymenit motor v dobre nadeji, ze bude konec nizkym tlakum a konecne se svezu. Jeden valec je opet v pr..., do oleje jde asi benzin - olej je po benzinu citit (po ujeti cca 350km klidnou jizdou, zadna brzda-plyn). Po naliti oleje do valce stoupne tlak na temer neuveritelnou hodnotu. Bydlim v panelaku a parkuju pred domem, moje servisni moznosti konci na vymene zarovek a doliti provoznich kapalin a uz me ten stav problemu za problemem nejak prestava bavit...Na doporuceni mechanika jdu udelat pokus s petrolejem, jestli nejsou zapecene krouzky, kdyz to nepomuze, tak asi prekrouzkovat a rychle s tim kramem z domu... :ph34r:
Je to tak, Raddy ma uplnou pravdu. Zrovna vcera jsem na netu nasel par stranek japonskych tuningovych firem a ty az do vykonu okolo 400 koni nemeni seriovy mechanicky casti motoru a pritom zarucuji zachovani jeho zivotnosti.raddy píše:CA18det je asi najlepsi motor aky kedy Nissan vyrobil..
ten motor co je ve dvoukilech je starý st?ep který se montoval u? kdysi do n?jakých sunny a podobných sko?ápek.. jen k n?mu p?idali turbo a ten motor ten nápor prost? dlouho nevydr?í.. jen mimochodem na?el jsem stránky na úpravu 240sx na 240sx Turbo je tam potom n?jakých 284HP 0-60mil 5,88s..ale je to celkem náro?ná úprava.. dvoukilo je bez pochyb super v?z, ale jak se za?ne kazit... m?j soused d?lá v Ostrav? v servisu kde opravují jen nissany a ?íkal ?e od dvoukila dát rad?ji ruce pry? pokud nejsem milioná? a nemám co napráci, jen to opravovat...Ondrey píše:Je to tak, Raddy ma uplnou pravdu. Zrovna vcera jsem na netu nasel par stranek japonskych tuningovych firem a ty az do vykonu okolo 400 koni nemeni seriovy mechanicky casti motoru a pritom zarucuji zachovani jeho zivotnosti.raddy píše:CA18det je asi najlepsi motor aky kedy Nissan vyrobil..
Spis se ty problemy opravdu tykaji spatnyho zachazeni ze strany predchozich majitelu.
Kdyz ma auto (jakykoliv, ne jen dvoustovka) nalitano 200.000 a celou dobu s nim jezdilo nejaky prase, ktery na nej s@#$o, nepomuze mu ani zazrak.
ca18det sa nedaval do sunny. Tam boly ca16de a sr20det a este 1.4L. Pokial viem, bol vyvinuty len pre 200sx, nikde predtym nebol a uz vobec nie bez turba. Inak uz ma unavuje tema dobre auta versus nissan 200sx. Kazdy nech si uvazi sam ci auto chce a ake a potom nech si aj uziva trapenia/radosti s nim.blázen píše:ten motor co je ve dvoukilech je starý st?ep který se montoval u? kdysi do n?jakých sunny a podobných sko?ápek.. jen k n?mu p?idali turbo a ten motor ten nápor prost? dlouho nevydr?í.. jen mimochodem na?el jsem stránky na úpravu 240sx na 240sx Turbo je tam potom n?jakých 284HP 0-60mil 5,88s..ale je to celkem náro?ná úprava.. dvoukilo je bez pochyb super v?z, ale jak se za?ne kazit... m?j soused d?lá v Ostrav? v servisu kde opravují jen nissany a ?íkal ?e od dvoukila dát rad?ji ruce pry? pokud nejsem milioná? a nemám co napráci, jen to opravovat...Ondrey píše:Je to tak, Raddy ma uplnou pravdu. Zrovna vcera jsem na netu nasel par stranek japonskych tuningovych firem a ty az do vykonu okolo 400 koni nemeni seriovy mechanicky casti motoru a pritom zarucuji zachovani jeho zivotnosti.raddy píše:CA18det je asi najlepsi motor aky kedy Nissan vyrobil..
Spis se ty problemy opravdu tykaji spatnyho zachazeni ze strany predchozich majitelu.
Kdyz ma auto (jakykoliv, ne jen dvoustovka) nalitano 200.000 a celou dobu s nim jezdilo nejaky prase, ktery na nej s@#$o, nepomuze mu ani zazrak.
YES YES YES!!!raddy píše:... Inak uz ma unavuje tema dobre auta versus nissan 200sx. ...
Nedá mi to nezareagovat.Pokud vím,tak ten motor se poprvé objevil v Nissanu Silvia (hranaté kupé vzdálen? podobné 200sx),také jako 1,8 s turbem,akorát m?l o n?co ni??í výkon.raddy píše:ca18det sa nedaval do sunny. Tam boly ca16de a sr20det a este 1.4L. Pokial viem, bol vyvinuty len pre 200sx, nikde predtym nebol a uz vobec nie bez turba. Inak uz ma unavuje tema dobre auta versus nissan 200sx. Kazdy nech si uvazi sam ci auto chce a ake a potom nech si aj uziva trapenia/radosti s nim.blázen píše:ten motor co je ve dvoukilech je starý st?ep který se montoval u? kdysi do n?jakých sunny a podobných sko?ápek.. jen k n?mu p?idali turbo a ten motor ten nápor prost? dlouho nevydr?í.. jen mimochodem na?el jsem stránky na úpravu 240sx na 240sx Turbo je tam potom n?jakých 284HP 0-60mil 5,88s..ale je to celkem náro?ná úprava.. dvoukilo je bez pochyb super v?z, ale jak se za?ne kazit... m?j soused d?lá v Ostrav? v servisu kde opravují jen nissany a ?íkal ?e od dvoukila dát rad?ji ruce pry? pokud nejsem milioná? a nemám co napráci, jen to opravovat...Ondrey píše: Je to tak, Raddy ma uplnou pravdu. Zrovna vcera jsem na netu nasel par stranek japonskych tuningovych firem a ty az do vykonu okolo 400 koni nemeni seriovy mechanicky casti motoru a pritom zarucuji zachovani jeho zivotnosti.
Spis se ty problemy opravdu tykaji spatnyho zachazeni ze strany predchozich majitelu.
Kdyz ma auto (jakykoliv, ne jen dvoustovka) nalitano 200.000 a celou dobu s nim jezdilo nejaky prase, ktery na nej s@#$o, nepomuze mu ani zazrak.
Howgh
supra model 91....super stav = 150 000.. kokn?te n?kdo do autoanonce zahlídl sem tam 300zx r.v. 90 novy model za 60000k?..Sprinter píše:Tak to tady procitam a je me z toho smutno.Ja myslel,ze forum je tady proto,abychom si sdelovali svoje poznatky,postrehy a zkusenosti.A zatim se tady hani nebo obhajuje CA18DET.Kdyz uz jsme ale u toho.Uz si nekdo spocital,kolik penez by zaplatil za opravdovy sportak ve slusnem stavu oproti generalce motoru?Ja uz do nej dal za ty roky prez dveste a jeste pocitam casem nejaky peniz padne.Ale jak predeslal raddy-JE TO SRDECNI ZALEZITOST.Pokud se to nekomu nelibi,at si koupi 120citku a muze tunit za pusu az do uplneho vytuneni.Vetsina z nas ma ale toto auto prave kvuli nadeji na vyssi vykon(co si budeme povidat-tech 170 kobyl neni nic moc,ze?) ikdyz to nekteri vzdaji prilis brzy.Takze at si kdochce cochce rika,stejne me nepresvedci,ze je na tom motoru neco spatneho krome lidskeho pristupu.Kdo neveri at si zajede do Piestan a raddy mu to vysvetli nazorne.A jen tak mimochodem:Kdo z vas ma pul melcku na ojetou Supru?
Vidim,ze jsi nic nepochopil.Za ty penize je to trikilo po smrti.Navic obe auta maji 3.0l obsah(povinne ruceni),obe jsou biturba(samozrejme jsou i menevykonne atm. verse),tak si spocitej naklady na provoz.A nakonec se podivej na <http://www.mobile.de> a zjistis,ze co je levne neni vetsinou bez chyby.To si radej vytunim sveho mazla na 300 koniku a kdyz to udelam poradne,tak se zadnych problemu nedockam.Ver a vira tva te uzdravi.blázen píše:supra model 91....super stav = 150 000.. kokn?te n?kdo do autoanonce zahlídl sem tam 300zx r.v. 90 novy model za 60000k?..Sprinter píše:Tak to tady procitam a je me z toho smutno.Ja myslel,ze forum je tady proto,abychom si sdelovali svoje poznatky,postrehy a zkusenosti.A zatim se tady hani nebo obhajuje CA18DET.Kdyz uz jsme ale u toho.Uz si nekdo spocital,kolik penez by zaplatil za opravdovy sportak ve slusnem stavu oproti generalce motoru?Ja uz do nej dal za ty roky prez dveste a jeste pocitam casem nejaky peniz padne.Ale jak predeslal raddy-JE TO SRDECNI ZALEZITOST.Pokud se to nekomu nelibi,at si koupi 120citku a muze tunit za pusu az do uplneho vytuneni.Vetsina z nas ma ale toto auto prave kvuli nadeji na vyssi vykon(co si budeme povidat-tech 170 kobyl neni nic moc,ze?) ikdyz to nekteri vzdaji prilis brzy.Takze at si kdochce cochce rika,stejne me nepresvedci,ze je na tom motoru neco spatneho krome lidskeho pristupu.Kdo neveri at si zajede do Piestan a raddy mu to vysvetli nazorne.A jen tak mimochodem:Kdo z vas ma pul melcku na ojetou Supru?
readyho auti?ko musí být super stroj, bez pochyb.. ale nev??ím ?e auto s obsahenm 1,8 a 300 koníky vydr?í dlouho. Ale p?eju mu at mu to jezdí bezchybn? a hodn? dlouho.. zajímalo by m? jaké to má zrychlení.. dvoukila jsou dobré stroje, akorát ze nikdy neví? co kupuje? a málokdo ví jak s tím autem jezdit a co kdy vym?nit.Sprinter píše:Vidim,ze jsi nic nepochopil.Za ty penize je to trikilo po smrti.Navic obe auta maji 3.0l obsah(povinne ruceni),obe jsou biturba(samozrejme jsou i menevykonne atm. verse),tak si spocitej naklady na provoz.A nakonec se podivej na <http://www.mobile.de> a zjistis,ze co je levne neni vetsinou bez chyby.To si radej vytunim sveho mazla na 300 koniku a kdyz to udelam poradne,tak se zadnych problemu nedockam.Ver a vira tva te uzdravi.blázen píše:supra model 91....super stav = 150 000.. kokn?te n?kdo do autoanonce zahlídl sem tam 300zx r.v. 90 novy model za 60000k?..Sprinter píše:Tak to tady procitam a je me z toho smutno.Ja myslel,ze forum je tady proto,abychom si sdelovali svoje poznatky,postrehy a zkusenosti.A zatim se tady hani nebo obhajuje CA18DET.Kdyz uz jsme ale u toho.Uz si nekdo spocital,kolik penez by zaplatil za opravdovy sportak ve slusnem stavu oproti generalce motoru?Ja uz do nej dal za ty roky prez dveste a jeste pocitam casem nejaky peniz padne.Ale jak predeslal raddy-JE TO SRDECNI ZALEZITOST.Pokud se to nekomu nelibi,at si koupi 120citku a muze tunit za pusu az do uplneho vytuneni.Vetsina z nas ma ale toto auto prave kvuli nadeji na vyssi vykon(co si budeme povidat-tech 170 kobyl neni nic moc,ze?) ikdyz to nekteri vzdaji prilis brzy.Takze at si kdochce cochce rika,stejne me nepresvedci,ze je na tom motoru neco spatneho krome lidskeho pristupu.Kdo neveri at si zajede do Piestan a raddy mu to vysvetli nazorne.A jen tak mimochodem:Kdo z vas ma pul melcku na ojetou Supru?
Martin moze mat pravdu, akurat neviem ci to bol ca18det. Mozno bez IC. Ale v sunny tieto motory nikdy neboly.Len tolko, na nete je spusta clankouv o historii nissan motorov....martin d píše:Nedá mi to nezareagovat.Pokud vím,tak ten motor se poprvé objevil v Nissanu Silvia (hranaté kupé vzdálen? podobné 200sx),také jako 1,8 s turbem,akorát m?l o n?co ni??í výkon.raddy píše:ca18det sa nedaval do sunny. Tam boly ca16de a sr20det a este 1.4L. Pokial viem, bol vyvinuty len pre 200sx, nikde predtym nebol a uz vobec nie bez turba. Inak uz ma unavuje tema dobre auta versus nissan 200sx. Kazdy nech si uvazi sam ci auto chce a ake a potom nech si aj uziva trapenia/radosti s nim.blázen píše: ten motor co je ve dvoukilech je starý st?ep který se montoval u? kdysi do n?jakých sunny a podobných sko?ápek.. jen k n?mu p?idali turbo a ten motor ten nápor prost? dlouho nevydr?í.. jen mimochodem na?el jsem stránky na úpravu 240sx na 240sx Turbo je tam potom n?jakých 284HP 0-60mil 5,88s..ale je to celkem náro?ná úprava.. dvoukilo je bez pochyb super v?z, ale jak se za?ne kazit... m?j soused d?lá v Ostrav? v servisu kde opravují jen nissany a ?íkal ?e od dvoukila dát rad?ji ruce pry? pokud nejsem milioná? a nemám co napráci, jen to opravovat...
Howgh
Supra MkIII je velmi velky zrut penazi, urcite vacsi ako 200sx. Odchadzali tam hlavy a boli problemi z mazanim....blázen píše:supra model 91....super stav = 150 000.. kokn?te n?kdo do autoanonce zahlídl sem tam 300zx r.v. 90 novy model za 60000k?..Sprinter píše:Tak to tady procitam a je me z toho smutno.Ja myslel,ze forum je tady proto,abychom si sdelovali svoje poznatky,postrehy a zkusenosti.A zatim se tady hani nebo obhajuje CA18DET.Kdyz uz jsme ale u toho.Uz si nekdo spocital,kolik penez by zaplatil za opravdovy sportak ve slusnem stavu oproti generalce motoru?Ja uz do nej dal za ty roky prez dveste a jeste pocitam casem nejaky peniz padne.Ale jak predeslal raddy-JE TO SRDECNI ZALEZITOST.Pokud se to nekomu nelibi,at si koupi 120citku a muze tunit za pusu az do uplneho vytuneni.Vetsina z nas ma ale toto auto prave kvuli nadeji na vyssi vykon(co si budeme povidat-tech 170 kobyl neni nic moc,ze?) ikdyz to nekteri vzdaji prilis brzy.Takze at si kdochce cochce rika,stejne me nepresvedci,ze je na tom motoru neco spatneho krome lidskeho pristupu.Kdo neveri at si zajede do Piestan a raddy mu to vysvetli nazorne.A jen tak mimochodem:Kdo z vas ma pul melcku na ojetou Supru?