Moc d?kuju za rady... máte pravdu, bu? je to t?sn?ní, nebo prdlá hlava... V?era jsem u? nem?l ?as se na to mrknout a dneska, kdy? jsem vymontoval sví?ky, na 3 pístu byly kapky vody. Natlakoval jsem chladi? kompresorem/ty hadice se slu?n? nafukovali

/ a po asi deseti minutách tam bylo celkem dost vody...
Schodím hlavu, nechám jí líznout, abych jí nemusel znovu sundavat, kdyby byla zkroucená, nové t?sn?ní, a pak u? snad kone?n? vyjedu...
Je?t? by m? zajímalo, jak jí nejrychleji a nejleh?eji sundat...ur?it? bych na to p?i?el sám, ale to asi a? po n?kolika hodinouvé práce, kdy bych ur?it? sundal tisíc v?cí navíc... rad?ji si nechám poradit od lidí, co to u? n?kdy d?lali... od vás.
A je?t? na dv? v?ci bych se cht?l zeptat... m??u n?jak poznat, jestli je hlava prasklá, t?eba n?kde za rohem v kanálech?? N?co jako ucpat v?echny díry a natlakovat jí a ?oupnout do vody, nebo n?co takového??
A pak, v kolika otá?kách vám spíná turbína??
Jooo, a je?t?...kde je termostat??? Je zep?edu v motoru, na sk?íni, a dr?í to asi 3 ?rouby?? Jestli by m?l být práv? tam, tak u? se ani nedivím, ?e jsem ho nena?el... kur?a, já u? chci jezdit <_<
<!--EDIT|Rehy|Oct 20 2003, 06:02 PM-->