Sentinel píše:rýhy jako kráva tam niesu ale je tam viditelne poskodenie.
kedze momentalne nemam penazi nazvys vybrus sa nekona ale mechanik mi navrhol ze blok posle do nejakej firmy v lucenci a ta spravi nejaky velky vybrus a nalisuje tam suchu vlozku. do toho tretieho valca.
inac co si myslite o pouziti nie novych piestov.lebo kedze mam tie dva piesty nerovnake musel by som kupit nove ale zdaju sa mi dost drahe a Blazen mi ponukol piesty vo velmi dobrom stave/podla fotiek/.samozrejme dal by som nove kruzky. mozem to tak spravit?
co si este myslite o pouziti duralovej remenice na kluku? moja je zozadu dost poskodena kvoli tomu ze sa asi predtym davala dole kladivom a chybaju jej zozadu nejake casti. preto trosku hadze ked bezi motor.remene netrha ale aj tak ma to stve. alebo mam radsej pozhanat orig. neposkodenu? pytam sa kvoli vyvazeniu motora.
ono poškození řádově 0,05 rýhy je podle oka nepatrné, podle funkce stěny válce jsou to rýhy jako kráva,
pokud vyvložkovat jeden válec tak všechny, protože budeš mít větší kompresi jako na ostatních válcích a ten rozdíl bude natolik dostačující, že ti to zničí v lepším případě ojnici v horším případě kliku
duralovou řemenici ano, pokud jsi schopen si sám udělat go nebo máš hodně pěněz, na klasické řemenici je taková guma a ní železné závaží která funguje laicky řečeno jako antivibrátor, a že v CA motoru jsou vibrace tím si bud jistý, já mám duralovou, mám i setrvák z duralu, raději si však sežen řemenici origo
takže řešení tvého problému
1 bud písty od blázna a vyvložkovat komplet všechny válce
2 výbrus válců a výbrusové písty
3 lepší blok a písty od blázna
4 nechej si to udělat (myslím go)