Asi bude docela ok
Jinak jaky je rozdil mezi clutch dump a clutch slip......pusteni spojky naraz a postupne pousteni?
Ale jeste k te presnosti....me s mym vykonem vyplivne ze na 100kmh bych mel byt kolem 5.5s a na 160kmh za 13s.....pritom na 100kmh jsem pomaleji a na 160kmh o sekundu rychleji :-/
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Peca píše:Asi bude docela ok
Jinak jaky je rozdil mezi clutch dump a clutch slip......pusteni spojky naraz a postupne pousteni?
Presne.
Peca píše:
Ale jeste k te presnosti....me s mym vykonem vyplivne ze na 100kmh bych mel byt kolem 5.5s a na 160kmh za 13s.....pritom na 100kmh jsem pomaleji a na 160kmh o sekundu rychleji :-/
Tych 160 u teba je na tachaci a u nich realnych. Asik.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
tak jsem taky zkusil natočit čistou sérii tohle je ten nej z pěti, zatím nemám ani sání, stačil jsem jen vytřískat kat. (je tam jen turbo s delšíma lopatkama)
kubajs píše:
tak jsem taky zkusil natočit čistou sérii tohle je ten nej z pěti, zatím nemám ani sání, stačil jsem jen vytřískat kat. (je tam jen turbo s delšíma lopatkama)