S14 - motor

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Peca píše:
raddy píše:myslim ze ked sa clovek neboji o spojku, tak je cca 6s uplne realnych aj na seriovke....
Tak to bych se hádal...
Suhlasim. Ved je predsa lahke zistit ake zrychlenie sa da max. dosiahnut pri urcitom vykone. Na to je fyzika. 6 s z 125kW jedine, ze odlahcis auto.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

raddy píše:no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
To preradenie to mas pravdu. Seriovku by trebalo tocit ku 7000, aby clovek dosiahol 100-ku (skutocnu nie podla tachaca).

Ten vzorec, ze vraj staci hnotnost (v kg) / vykon (v konoch).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

street.racer píše:
Peca píše:
blázen píše:s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2 :(
No ono taky zalezi na stavu motoru a taky mezikusem mezi sedackou a volantem... :)
Mezikus mezi sedackou a volantem v mem aute neni top notch, ale taky neni uplne vadny :) Jeste bych dodal ze dost muze pomoct samosvor misto otevreneho diffu ne?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Peca píše:
street.racer píše:
Peca píše: Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2 :(
No ono taky zalezi na stavu motoru a taky mezikusem mezi sedackou a volantem... :)
Mezikus mezi sedackou a volantem v mem aute neni top notch, ale taky neni uplne vadny :) Jeste bych dodal ze dost muze pomoct samosvor misto otevreneho diffu ne?
je to rozdil...taky hraje roli sirka a prilnavost pneu..ma to dost faktoru, ktere to muzou ovlivnit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

takisto stav a typ spojky a otacky pri ktorych pustas spojku pri rozbehu.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

peca:jo celkem jo, když sem to měřil dle videa co sem si natočil na budících,.. s T28 to musí být pod 6s...jinak něco není v pořádku

btw:a jezdím bez BOVu

cornhollio/blazen3.mpg
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

blázen píše:peca:jo celkem jo, když sem to měřil dle videa co sem si natočil na budících,.. s T28 to musí být pod 6s...jinak něco není v pořádku

btw:a jezdím bez BOVu

cornhollio/blazen3.mpg
Na tom tvym videu to vypada tak nejak v pohode, hlavne hladsi razeni, me to nebrala spojka :( Cas zhruba stejnej, az na 160kmh se lisi asi o 1,2s...
Jeste mi rekni na kolik to na zacatku vytocis a pri kolika rpm radis...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

raddy píše:no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
na s14 pri sprintoch radim z 2 do 3 pri rychlosti cca 115km. Cize na 100km sa dostanes na dvojke. :wink:
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

nizzmo píše:
raddy píše:no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
na s14 pri sprintoch radim z 2 do 3 pri rychlosti cca 115km. Cize na 100km sa dostanes na dvojke. :wink:
Kua ja chci prevodovku z S14 :) Vsadim se ze i na dalnice by byla lepsi, skoda ze nema s13 delsi petku nebo i sestku :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Peca píše:
blázen píše:peca:jo celkem jo, když sem to měřil dle videa co sem si natočil na budících,.. s T28 to musí být pod 6s...jinak něco není v pořádku

btw:a jezdím bez BOVu

cornhollio/blazen3.mpg
Na tom tvym videu to vypada tak nejak v pohode, hlavne hladsi razeni, me to nebrala spojka :( Cas zhruba stejnej, az na 160kmh se lisi asi o 1,2s...
Jeste mi rekni na kolik to na zacatku vytocis a pri kolika rpm radis...
3měsíce sem SX neřídil, takže už nevím z jakých otáček se nejlíp rozjet, ale určitě to nebylo více jak 4tis ot.. to přeřazení někde těsně po 6tis-T25 ten tlak dlouho neudrží (navíc tlačilo 1,2bar což už byl celkem fén),..ale u T28 to bude asi trošku jiné.. každopádně kdybych použil BOV tak se ten výkon asi nedá přenášet ani na 2kvalt, někdy to hrabalo jak splašená koza..by mě zajímalo jak to hrabe s T3když se roztočí ...:-))) to řazení je taky o tréninku, moje převodovka má nalítáno 180tis,
takže nová taky není

alespon víš,když zrychluješ stejně že ten výkon máš o né moc větší než měl já ...

jedinej koho sem vezl byl pan Rozumik, nikdo jiný auto posoudit nemohl
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

Už sem kolikrát vyděl udávaný zrychlení 6,8s, ale to si myslím že je se seriovkou hoodně obtížný. já mám s automatem 7,5s lepší nedokážu kdybych se rozkrájel a s manuálem sem měl po GO motoru a turba kolem 7s vždy. U S14ky si nemyslím že je to zbytečnej údaj, protože dělá na dvojku kilo úplně v pohodě aniž by se motor extrémě přetáčel. U S13ky to přesně nedokážu posoudit, neměl sem možnost to pořádně vyzkoušet, ale jestli sériová S14ka (MT i AT) nedokáže alespoň 7,8s, tak už má něco hodně naběháno. Toť sou moje poznatky ověřený v praxi.
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Peca píše:
nizzmo píše:
raddy píše:no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
na s14 pri sprintoch radim z 2 do 3 pri rychlosti cca 115km. Cize na 100km sa dostanes na dvojke. :wink:
Kua ja chci prevodovku z S14 :) Vsadim se ze i na dalnice by byla lepsi, skoda ze nema s13 delsi petku nebo i sestku :(
no na dialnici mam skusenost, na cca pol plynu na 5-ku tachometer ukazoval 260 :D a pri zoslapnuti na plyn to slusne oprelo este do sedadla.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

nizzmo píše:
Peca píše:
nizzmo píše: na s14 pri sprintoch radim z 2 do 3 pri rychlosti cca 115km. Cize na 100km sa dostanes na dvojke. :wink:
Kua ja chci prevodovku z S14 :) Vsadim se ze i na dalnice by byla lepsi, skoda ze nema s13 delsi petku nebo i sestku :(
no na dialnici mam skusenost, na cca pol plynu na 5-ku tachometer ukazoval 260 :D a pri zoslapnuti na plyn to slusne oprelo este do sedadla.
:)) No v s13 při 240kmh točíš na pětku skoro 7000rpm, takže víc to nejede, i když by se tomu ještě chtělo :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Peca píše:
nizzmo píše:
Peca píše: Kua ja chci prevodovku z S14 :) Vsadim se ze i na dalnice by byla lepsi, skoda ze nema s13 delsi petku nebo i sestku :(
no na dialnici mam skusenost, na cca pol plynu na 5-ku tachometer ukazoval 260 :D a pri zoslapnuti na plyn to slusne oprelo este do sedadla.
:)) No v s13 při 240kmh točíš na pětku skoro 7000rpm, takže víc to nejede, i když by se tomu ještě chtělo :(
já se dostal tak na nějakých 255 možná dál,..ale tacháče oblbujou a zkoušel sem to jen jednou po cestě do FM
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět