Otazka do plena znie, aky max tlak tam mozem zatial dat ak auto ma seriove vnutornosti aj vsetko ostatne je seriove (walbro pojde dnu, ked mi klesne hladina benzinu v nadrzi

raddy píše:ak nemas walbro pumpu v ziadnom pripade nezdvyhaj tlak nad tych 11psi co mas. Samozrejme predpokladam ze mas S2 cip. Bez cipu tlak max. 0.5bar.
Dolezite vsak je aby bol spravne nastaveny actuator, aby jeho pruzina udrzala klapku zavretu aj pri 1bar, inak ti bude tlak s otackami klesat.
Ok diky. Ja som ani nemal zatial plan zvysovat na viac ako 11 PSI aj ked tam bude walbro. Takze vravis, ze by som mal zatial znizit tlak, aby to bolo bezpecnejsie ? Napr. na 10 PSI(0.7 baru) ?raddy píše:takze este raz.
T28 turbo ma vacsi kompresor, iny priebeh nabehu tlaku a pri tych istych otackach motora dava ine mnozstvo vzduchu ako T25 (pretoze ma vacsi kompresor) takze mapy v seriovej ecu nesedia. Dalej dava studensi a teda hustejsi vzduch, cize potrebuje viac benzinu. Toto vsetko sa prejavi hlavne vo vyssich otackach. Ak nemas ziadny cip a pumpu, v ziadnom pripade nesmies zvysovat tlak nad 1bar, inak riskujes problemy.
Takze pokial mas seriovu pumpu a ECU, tlak na T28 max. 0.5-0.8bar, tak ako so seriovym turbom.
Akonahle budes mat pumpu, FMIC, urobeny vyfuk a HLAVNE cip, tak mozes ist s tlakom na 16psi pri 98okt. benzine.
Ak mas seriovy IC a vyfuk (s katom a tlmicom) takisto je riziko zvysovat tlak nad 1bar.
co sa tyka actuatora, zatial nan zabudni, budeme to riesit ak ked nebude tlak stabilny vo vysokych otackach, potom ti to este raz vysvetlim.
Inak tema zvysovania tlaku je tu velmi dopodrobna rozpisana, odporucam najst a precitat.
Jasne, ze nechcem len 11psi. To turbo bol len zaciatokraddy píše:urcite zniz tlak na seriovu hodnotu, teda tych 0.7bar, hlavne ak jazdis na 95okt. benzin a je chladnejsie pocasie (kvoli fuel cut).
Na to aby si vyuzil potencial turba T28, musis upravit aj vyfuk (idealne je odstranit kat a koncovy tlmic, ale to zalezi na tom ake hlucne to chces/mozes mat, su rozne moznosti), dalej budes urcite potrebovat FMIC, walbro pumpu a S2 cip, 98okt. benzin. Potom si mozes uzivat cca 260-270k pri tlaku okolo 1.1bar.
Ak chces mat tlak len 11psi, tak to si zbytocne kupoval T28 turbo, na to staci aj seriove...
kenivruh píše:Takze cez vikend som konecne namontoval EBC a vcera som tak nasteloval 11 PSI.
Otazka do plena znie, aky max tlak tam mozem zatial dat ak auto ma seriove vnutornosti aj vsetko ostatne je seriove (walbro pojde dnu, ked mi klesne hladina benzinu v nadrzi). Viem, ze T25 davala aj 12-13 PSI, ale ta potom postupne klesla na 8-9 PSI. T28-ka by tento tlak podrzala az do konca, co neviem ci motor zvladne.
vlastnikom s2 cipu je Howado, takze mozes ho kupit od neho alebo od niekoho ineho. Ja ti nic skopirovat nemozem,aj ked mam kopiu.kenivruh píše:Jasne, ze nechcem len 11psi. To turbo bol len zaciatokraddy píše:urcite zniz tlak na seriovu hodnotu, teda tych 0.7bar, hlavne ak jazdis na 95okt. benzin a je chladnejsie pocasie (kvoli fuel cut).
Na to aby si vyuzil potencial turba T28, musis upravit aj vyfuk (idealne je odstranit kat a koncovy tlmic, ale to zalezi na tom ake hlucne to chces/mozes mat, su rozne moznosti), dalej budes urcite potrebovat FMIC, walbro pumpu a S2 cip, 98okt. benzin. Potom si mozes uzivat cca 260-270k pri tlaku okolo 1.1bar.
Ak chces mat tlak len 11psi, tak to si zbytocne kupoval T28 turbo, na to staci aj seriove...Dalej je v plane sanie+IC a potom vyfuck. Ten chip musim kupit alebo mas na disku kopiu co mi napalis
Kurna ten copyrightraddy píše:Ja ti nic skopirovat nemozem,aj ked mam kopiu.