Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce
pokec o skajlajnu a tak :-)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
I prestavba je lehci u RB....nicmene VQ je celohlinik, je to 3.0 a je kratsi..takze to nebude tolik tezky na predku jako v pripade pouziti radovyho RB, kterej konci daleko pred napravnici...i posledni skaj pouziva VQ35DETT a budou pro to mit nejakej duvod proc presli z rady na V6kenivruh píše:Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Maju dovod ze je lahsi a kratsi.Mirek píše:I prestavba je lehci u RB....nicmene VQ je celohlinik, je to 3.0 a je kratsi..takze to nebude tolik tezky na predku jako v pripade pouziti radovyho RB, kterej konci daleko pred napravnici...i posledni skaj pouziva VQ35DETT a budou pro to mit nejakej duvod proc presli z rady na V6kenivruh píše:Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
usporadani valcu ovlivnuje emise?Martin_534 píše:mají důvod a to přísný emisní normy, který rb ani sr nesplňuje
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Mirek píše:Ja asi precijen prubnu VQ, kvuli hmotnosti a tezisti...zatim VQ30DET, casem mozna DETT. Akorat sem hledal i prestavby s VG30DETT, kvuli reseni urcitejch tech. problemu a neni mi jasny jak tam treba resi vyfuk u TT. Protoze mit vyfuk 10cm od trubicky kde jde palivo mi neprijde jako stastny reseni. Nebo jak je to s turbama vuci podbehum kastle atd.. Pokud se pevne rozhodnu do toho jit (po zjisteni blizsich info), tak muzeme pri prestavbach spolupracovat. Motory jsou to podobny. Pokud mi muzes poskytnout nejakou dokumentaci o zastavbe V6 TT do SX, jak jsi se driv zminoval, sem s ni. Prestavbu planuju urcite, jen stale vaham mezi RB25 ci 26 a VQ30blázen píše:já už mám nabídku na VG30DETT takže jak dodělám můj CA asi taky poběží do světa
něco málo sem jich našel...tu je jedna
http://forums.nicoclub.com/zerothread?id=187589&page=1
pěknej RB swap
http://forums2.freshalloy.com/showthrea ... t=swap+S13
a jedna prasárna
http://forums2.freshalloy.com/showthrea ... t=swap+S13
do s13 asi vleze fakt všecko
http://forums2.freshalloy.com/showthrea ... t=swap+S13
jinak sorry za OT
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Myslím že šance určitě je,prostě si vezmeš červenou propisku jako paní učitelka a zapíšeš si ho
Sorry za OT,ale u nás kolikrát na úřadech nejsou možný věci který by měli normálně fungovat,natoš tohle.Možná kdyby sis trochu pohrál a vyrobil potvrzení od Nissan ČR a narazil na úřednici,která nemá zrovna nemá menstruaci,mohlo by to klapnout,ale případný následky si musíš vyhodnotit předem.
Sorry za OT,ale u nás kolikrát na úřadech nejsou možný věci který by měli normálně fungovat,natoš tohle.Možná kdyby sis trochu pohrál a vyrobil potvrzení od Nissan ČR a narazil na úřednici,která nemá zrovna nemá menstruaci,mohlo by to klapnout,ale případný následky si musíš vyhodnotit předem.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: