pokec o skajlajnu a tak :-)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce :wink:
Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:
cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce :wink:
Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).
I prestavba je lehci u RB....nicmene VQ je celohlinik, je to 3.0 a je kratsi..takze to nebude tolik tezky na predku jako v pripade pouziti radovyho RB, kterej konci daleko pred napravnici...i posledni skaj pouziva VQ35DETT a budou pro to mit nejakej duvod proc presli z rady na V6
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:
kenivruh píše:
cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce :wink:
Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).
I prestavba je lehci u RB....nicmene VQ je celohlinik, je to 3.0 a je kratsi..takze to nebude tolik tezky na predku jako v pripade pouziti radovyho RB, kterej konci daleko pred napravnici...i posledni skaj pouziva VQ35DETT a budou pro to mit nejakej duvod proc presli z rady na V6
Maju dovod ze je lahsi a kratsi.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

mají důvod a to přísný emisní normy, který rb ani sr nesplňuje
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Martin_534 píše:mají důvod a to přísný emisní normy, který rb ani sr nesplňuje
usporadani valcu ovlivnuje emise?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Mirek píše:
blázen píše:já už mám nabídku na VG30DETT takže jak dodělám můj CA asi taky poběží do světa :?
Ja asi precijen prubnu VQ, kvuli hmotnosti a tezisti...zatim VQ30DET, casem mozna DETT. Akorat sem hledal i prestavby s VG30DETT, kvuli reseni urcitejch tech. problemu a neni mi jasny jak tam treba resi vyfuk u TT. Protoze mit vyfuk 10cm od trubicky kde jde palivo mi neprijde jako stastny reseni. Nebo jak je to s turbama vuci podbehum kastle atd.. Pokud se pevne rozhodnu do toho jit (po zjisteni blizsich info), tak muzeme pri prestavbach spolupracovat. Motory jsou to podobny. Pokud mi muzes poskytnout nejakou dokumentaci o zastavbe V6 TT do SX, jak jsi se driv zminoval, sem s ni. Prestavbu planuju urcite, jen stale vaham mezi RB25 ci 26 a VQ30 :roll:

něco málo sem jich našel...tu je jedna
http://forums.nicoclub.com/zerothread?id=187589&page=1
pěknej RB swap

http://forums2.freshalloy.com/showthrea ... t=swap+S13

a jedna prasárna
http://forums2.freshalloy.com/showthrea ... t=swap+S13

do s13 asi vleze fakt všecko

http://forums2.freshalloy.com/showthrea ... t=swap+S13
jinak sorry za OT
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Awatar »

RB motory mi přijdou moc fajn. A RB20DET neni motor uplně k zahození, taky je tam určitej potenciál, jde předělat na 2,2l. A já chci mít řadovej šestivál. 8)
S15 - JDM
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

Kentoya:Nebudeš dělat nějakej výprodej těch CAček? :D Tady už asi žádný neprodáš :D
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

neboj zájemců je na 6 motorů a příští týden se borec přijede podívat na to dvoukilo, tak uvidíme
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Nekecej ze za 200 :shock:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jeden zájemce za 180
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Tak to je slušný.
Uživatelský avatar
kral007
user
Příspěvky: 61
Registrován: 04.12.2006, 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 »

je nejaka sance kdyz do S13/14 se da RB25DET? tak to potom ofiko zapsat?
tenhle motor je na sposte videii s 200sx ale v CR asi nemozne, hadam ze u nissanu to bude jako vsude

ma nekdo zkusenosti co vse je potreba predelat aby to v 200SX fungovalo?
Oo=*=oO
treba si toho japonce jednou koupim :lol:
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

Myslím že šance určitě je,prostě si vezmeš červenou propisku jako paní učitelka a zapíšeš si ho :D
Sorry za OT,ale u nás kolikrát na úřadech nejsou možný věci který by měli normálně fungovat,natoš tohle.Možná kdyby sis trochu pohrál a vyrobil potvrzení od Nissan ČR a narazil na úřednici,která nemá zrovna nemá menstruaci,mohlo by to klapnout,ale případný následky si musíš vyhodnotit předem.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

to je asi bez šance, sr20det jde bez problému, rb těžko :-(
na druhou stranu, když tam dáš rb a potřebný upravy k tomu, tak s tim normálně jezdit nebudeš, takže šance, že se něco stane je poměrně malá
Odpovědět