
Ale jakmile mu chci trochu víc nalo?it, tak se za?ne cukat a jakoby se zadejchával. Po ?lápnutí na plyn vyrazí jak vyst?elenej, ale za chvíli si to jakoby rozmyslí a ztratí výkon..

Nevíte n?kdo, ?im by to mohlo bejt? Sví?kama???
A mame to tuOndrey píše:.. kdy? na to ne?lapu a dávám si klidnou jízdu, tak se chová úpln? perfektn?. To samý na volnob?h.. Jak ?výcarský hodinky..
Ale jakmile mu chci trochu víc nalo?it, tak se za?ne cukat a jakoby se zadejchával. Po ?lápnutí na plyn vyrazí jak vyst?elenej, ale za chvíli si to jakoby rozmyslí a ztratí výkon..
Nevíte n?kdo, ?im by to mohlo bejt? Sví?kama???
Úpravy nemám tém?? ?ádný..raddy píše:A mame to tu![]()
Tvoj problem je velmi bezny na 200sx.....
VELMI dobra rada: Nastav medzeru na svieckach na 0.9mm (ak je stand. vacsia). B)Ondrey píše:Úpravy nemám tém?? ?ádný..raddy píše:A mame to tu![]()
Tvoj problem je velmi bezny na 200sx.....
1. (velmi) lehce zvý?enej tlak turba.
2. sportovní vzduchovej filtr
3. tuningový sví?ky
P?ed chvíli jsem vym?nil palivovej filtr, kterej byl zad?lanej a? hr?za. Plácnul jsem se p?es kapsu a koupil tlakovej. A hned se to tro?ku zlep?ilo.
Pak jsem taky vym?nil sví?ky, koupil jsem platinový BRISKy. Taky se to zlep?ilo. Po práci to pojedu vyzkou?et na dálnici a pak jedu ke známýmu, kterej d?lá po?íta?ovou diagnostiku a nechám se?ídit motor.
Kupil som ho na <a href='http://fuel-pumps.net/gensym-89.html' target='_blank'>http://fuel-pumps.net/gensym-89.html</a> , stoji okolo 100USD, je to walbro a malo by stacit tak na 350k. B)Ondrey píše:to raddy:
Kde jsi koupil to cerpadlo? Jakej je to typ? A hlavne kolik stoji?
V?era jsem byl u toho známýho na diagnostice. Jednak m? sjel za to, co v tom aut? mám za sví?ky (i kdy? jsou podle m? dobrý..raddy píše:Kupil som ho na <a href='http://fuel-pumps.net/gensym-89.html' target='_blank'>http://fuel-pumps.net/gensym-89.html</a> ..
Regulovany tlak paliva v 200sx je 1,96 bar. Je to tlak pri volnobehu. Max tlak je 2,45 bar, to je vtedy ked nie je vakuum v hadicke k FPR. Cize tvoj problem moze byt sposobeny zlym regulatorom tlaku- FPR (dava prilis vysoky tlak). Novy stoji tak 2000-3000 Kc.Ondrey píše:V?era jsem byl u toho známýho na diagnostice. Jednak m? sjel za to, co v tom aut? mám za sví?ky (i kdy? jsou podle m? dobrý..raddy píše:Kupil som ho na <a href='http://fuel-pumps.net/gensym-89.html' target='_blank'>http://fuel-pumps.net/gensym-89.html</a> ..) no a pak prom??il tlak benzínu. P?i maximálnim zatí?ení ?erpadlo dávalo asi 3,5 baru a to je dost málo.
Tak?e je to jasný, benzínový ?erpadlo je v hajzlu. Tak?e budu muset sehnat nový.
To raddy:
Myslí?, ?e ten Walbro je dobrej? Já jsem tam nena?el ?ádnou technickou specifikaci, tak?e ani nevim, jekej tlak to ?erpadlo dává. Akorát tam pí?ou, ?e jsou high performance..
Jo a netu?í?, kolik bude stát po?tovný? To je celkem darda, co?
P?edzápal jsem nekontroloval.. Ale zdá se mi, ?e je to celý v pohod?, proto?e se to chvílema dává do normálu. Problém je, ?e to nevydr?í..raddy píše:... Zkontroloval ti aj predzapal? Ake si mal hodnoty? ...
Ondrey, este raz :rolleyes: . Regulovany tlak paliva, t.j. ten co ide z FPR je 1,96 bar. Kde ti meral tlak paliva? Ak to bolo za FPR, je to strasne MOCOndrey píše:P?edzápal jsem nekontroloval.. Ale zdá se mi, ?e je to celý v pohod?, proto?e se to chvílema dává do normálu. Problém je, ?e to nevydr?í..raddy píše:... Zkontroloval ti aj predzapal? Ake si mal hodnoty? ...
No a hlavn? jsme m??ili tlak tý pumpy a zjistili jsme, ?e dává 3.8 baru, co? je dost málo, ?e jo.
Koukal jsem na ty stránky Fuel-pumps a ty parchanti nemaji v objednávce uvedenou ?eskou republiku!
OK.. diky za radu, jeste to zkusim nejak poresit..raddy píše:... Budem mudrejsi az sam nahodim novu pumpua zmeram tlak paliva. Mozno mam blby FPR, nie je to nic zvlastne...