Toto jsem naměřil... 11,2 - 9,5 - 10,2 - 11,2 Chtěl bych slyšet ňákej názor, řešit nebo neřešit a čekat dokud to nebude horší ...kolem 150tis., jinak jede dobře,jiný problém nemám...
dokud je čas tak kroužka a šály a samozřejmě rozvody, zbytek počká, ten pokles tlaku jednoho válce může mít mnoho příčin, které nevadí chodu motoru, ale také to může být od netěsného ventilu až po prasklý kroužek a ten motor by šel za chvilku do kyten, ale, jelikož má ten motor 150t jak píšeš, tak bych se divil, kdyby měl ještě vše origo, tipl bych to na nějakou opravu uvnitř motoru, protože ty tlaky jsou až moc dobré, kromě druhého válce, u tolika km bych očekával tlaky okolo cca 10 až 10,5 záleží jakým stylem byl motor používán
Peněz?málo...v motoru už někdo byl...zatím jsem udělal preventivně rozvody a vyměnil ňáká ta gufera. Jinak se zdá vše ok. Pokud to vyžaduje větší zásah do motoru, tak už bych udělal pořádnou GO, ale zatím se mi na ní nechce moc myslet. Jak říkám motor jde dobře, nic neklepe...
to víš první výbrus a trošku hlava dolů i blok, celkem asi 0,2 až 0,3 dolů, a jsem trouba, že jsem ji nepustil ještě níž anebo místo těsnění 1,2 nekoupil tak 0,7, to by se mi teprve ty tlaky pozvedly