Já má postavený EBC z obyčejného elektromagnetického VSV ventilu, sice to nemá ukazatel tlaku ( od toho mám budík ), a má to jen dve ( pevné ) možnosti nastavení 0,5 a 0,9 baru ( jsem s 0,9 na hranici fuelcutu - ale už se pracuje na pokroku dál ).
Puvodní nápad přišel od Supristy, casem se to vylepšilo:)
Bylo to sice trošku laborování ( najít správný VSV ) ale celá stavba vysla na cca 200,- a 1 hod práce.
Princip je ten že pokud je VSV uzavřený, jde snímaný tlak do actuatoru takový jaký skutečně je, pokud je otevřený, uchází část tlaku mimo a do actuoatoru jde tlak snížený. výhodou je , že pokud se VSV zasekne v max otevřené poloze nemuže dojít k přetlakování, jelikož vypouštím max možnou hodnotu co díky prumeru vstup/výstupu VSV projde.
problém je že VSV s tak velkým vstupem a výstupem jsem zatím našel jen na MKIV supře

na celicách i starších suprách jsou s menším prumerem, takže navýšení tlaku je cca o 0,1-0,15 ale už jsme uvažoval i o serii techto malých a kolečkovým spínačem, ketrý by takto dokázal v podstatě "krokovat" zvedání tlaku po cca 0,1 baru..
je to levné řešení - pro mne samozřejem dočasné, protože sevstřikama a pár dalšíma pikačovinama stejne budu muset časem jít do SAFC či jiného controlleru.
Pokud by někdo mel zájem o fotky, o víkendu nafotím.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů