Zacneme od standardneho auta bez uprav:
Krok 1: Zistime si, ci nasa kara bude schopna znasat utrapy zvyseneho vykonu B)
- stav turba. Pokial ho tam vobec mame (V-Eagle by mohol rozpravat


-stav motra. Urobime test kompresie. Urobia ho v kazdom servise, nezabudnut vsak uvolnit tlak paliva!!!!! (mne to neurobil, vysli kraviny) Treba vybrat poistku pre pal. cerpadlo (v skrinke pri baterii), nastartovat, pockat az zhasne, 2-3x natocit a je to. Urobit test kompresie, vratit spat poistku a je to... Starter a bateria musi byt v dobrom stave...
-skontrolovat sviecky
ak je niektory z uvedenych bodov vo velmi zlom stave, bubaciky vrazit niekam inam ako do uprav (asi do oprav :rolleyes: )
A ideme na upravy:
1, Rozmyslime si, aky vykon ocakavame (aby sme nemusely niektore diely za chvilu znova menit)
Stand vykon je asi 170k. Bez velkych nakladov a uprav motora sa dostaneme na 220-240k.To je maximum.Po upravach auto neprejde cez STK!.(ale s tym kazdy rata, no nie?) Ak mame cca.80 000Sk+ (Kc), mozeme ratat na 300-320k.(to uz ale zahrna turbo,piesty,ojnice,vstreky,pal.cerpadlo, AFM,spojku).
Takze skusime tu prvu moznost. Po vsetkych upravach, ktore tu popisem, sa dostanete na 220-240k, v zavislosti od stavu auta pred upravami.
1, Vymena koncoveho tlmica vyfuku: Vyberieme si oku a uchu lahodiaci sportovy tlmic (ja mam powerfull) a vymenime povodny. Zlepsi za zvuk, trochu stupne vykon. Zopakujem test s turbom. Ak nedymi, ideme dalej. Vlezieme pod auto, asi v strede vyf. potrubia je katalyzator. Vyberieme ho von a nahradime na tento ucel zhotovenou trubkou s prirubou. Doporucuje den pred tym streknut sroby z WD40, aby sme ich vobec dali dole. Dame trubku a je to. Tento zasah nema ziadny vplyv na motor (lamda je pred kat.) a znizy spatny tlak vo vyf. potruby. Narast vykonu je zretelny, takisto vzrastie hlucnost (ale nic hrozne).Teraz uz moje turbo dymilo jedna radost, na krizovatkach som vytvaral suvislu hmlu

-a posledny krok nateraz: instalujeme sportvu vlozku do filtra alebo hrib. Ak davame hrib, bacha na vec, bude sat teply vzduch z mot. priestoru, lepsie oh bude dat namiesto IC, ked ho vyberieme :rolleyes: . Vlozka neroby problem. Z airboxu (tam,kam sme davali vlozku) ide dopredu trubica ohnuta do S. Odsrobujeme ju a prudkym pohybom ruky odhodime co najdalej B) . Namiesto nej dame pruznu hadicu z digestora, priemer 100mm.Fotecku dam... Teraz mame pekny zvuk, pruzu reakciu na plyn a vykon cca 200-210k

Zatial cau a piste svoje nazory....