new car

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Elviiis píše:No hele vybral sis fajn konicek 200sx je opravdu srdcovka mnel jsem kotel aut ale kdyz jsem prodaval nissna tak jsem brecel. a to si nedelam prdel. NO krasnej 200sx jeste neznamena ze motor nebude lagr. Jinak co se tyce investic dili na 200sx stoji jako na cokoliv jinyho napr octavia aopd. jen je tu turbo ktery jako na kazdy auta s turbem neco stoji. Jestli nekdo s tohohle fora rekne ze je dvoukilo drahy na upravy tak jim never pac tady je vetsina silencu ktery i kdyby tam meli 600Ps tak by pod nim lezeli a ladili :lol:

A ted vazne jestli je ti 17 tak az si 200sx koupis stejne i seriovejch 170 koni ti urve hlavu u sam prdele :lol: chvili ti potrva nez ho zvladnes. Ono to totiz neni jen o tom poslat to na rovince ke 250 ale naucit se s tim i zatacet a tak. A co se tyce podvozku brzd gum apd tak na to se radeji priprav jelikoz je to stare auto a tyhle investice k tomu patri. Jinak zigul na nauceni good ja zacinal na 120ce jela 180 a 400 metru udelal za 19vterin (motor 120 zadne favo ci felda)
Dvoukilo neni drahy na upravy? sakra tak to delam neco spatne :lol: :lol: 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

A povedzte my ktore auto(okrem Skodoviek)je lecne na upravy?Alebo este lepsie takto,co je v dnesnej skur.enej dobe lacne?!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Nerad bych to zakřiknul, ale za cca 100k mám 270koňový SX v docela dobrém stavu, takže toť otázka jestli je drahé nebo ne...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

Peca píše:Nerad bych to zakřiknul, ale za cca 100k mám 270koňový SX v docela dobrém stavu, takže toť otázka jestli je drahé nebo ne...
270 :shock:
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

To jo ale jaky spusobem tam jsou nacpane. Ja osobne uprednostnuju mene koni a s pocitem ze mi motor neda papa. Kdybych se mel rozhodovat mezi 270koni a 200koni lepsi stav beru urco 200koni (podlozku pod vestgate a navikladat buh vi co tam vsechno neni umi kazdej debil ale ty pak budes cumet na drat jak se to vsechno vysere) Kdyz jsem kupoval 200sx byl jsem se kouknout na jednu 250Ps mela velky turbo a cooler ale ne cip upravenej k tomu a takovejch aut je u nas fura.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

A navic kdyz nekdo je zvyklej na 90koni hovno pozna jestli je tam 170 nebo 200 nebo 300 kazdopadne mu to urve hlavu :-)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Elviiis píše:To jo ale jaky spusobem tam jsou nacpane. Ja osobne uprednostnuju mene koni a s pocitem ze mi motor neda papa. Kdybych se mel rozhodovat mezi 270koni a 200koni lepsi stav beru urco 200koni (podlozku pod vestgate a navikladat buh vi co tam vsechno neni umi kazdej debil ale ty pak budes cumet na drat jak se to vsechno vysere) Kdyz jsem kupoval 200sx byl jsem se kouknout na jednu 250Ps mela velky turbo a cooler ale ne cip upravenej k tomu a takovejch aut je u nas fura.
Vis, mozna by bylo dobry si uvedomit ze ne kazdej do toho muze nasypat 200tis najednou...ja mam taky cooler..otevreny sani, pruchozi vyfuk a chip nemam. Jasne chci kupovat jednotku od Apexu, ale v budoucnu..do te doby to najezdi jeste nejaky km na serii a nevidim na tom nic spatnyho. Neposuzuj lidi kdyz nemas veskery podklady, kazdej ma jiny predstavy a kdyz ma v planu dalsi upravy motoru treba, tak je kravina kupovat chip a pak ho predelavat.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

To jo ja mel taky otevrene sani. Ale ja mam namysli ty co ohuli turbo aby plnilo 1.4 apd. Samozrejmne ze je to o prachach ale pokud chci vykon tak to budu upravovat postupne a to naslaple turbo ohulim az budu mit cip. Myslim si ze cooler a sani jeste neni takovej masakr. Ale pokud dam turbu vysokej talk tak to bez cipu proste nebude delat dobrotu.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Elviiis píše:To jo ja mel taky otevrene sani. Ale ja mam namysli ty co ohuli turbo aby plnilo 1.4 apd. Samozrejmne ze je to o prachach ale pokud chci vykon tak to budu upravovat postupne a to naslaple turbo ohulim az budu mit cip. Myslim si ze cooler a sani jeste neni takovej masakr. Ale pokud dam turbu vysokej talk tak to bez cipu proste nebude delat dobrotu.
aha...to mas pravdu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

jo a jen tak orientacne jak dlouho uz 200sx stavis a kolik v nem mas lovacku. To co pomaham delat kamosovi uz lezi skoro rok na spalkach po dilech se lakuje je v nem nasypana zanovni fabie a motor jeste nebezi :(
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Elviiis píše:jo a jen tak orientacne jak dlouho uz 200sx stavis a kolik v nem mas lovacku. To co pomaham delat kamosovi uz lezi skoro rok na spalkach po dilech se lakuje je v nem nasypana zanovni fabie a motor jeste nebezi :(
Necelej rok to nejezdilo, a momentalne v tom mam cca 140+tis a jsem na zacatku
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Elviiis píše:To jo ale jaky spusobem tam jsou nacpane. Ja osobne uprednostnuju mene koni a s pocitem ze mi motor neda papa. Kdybych se mel rozhodovat mezi 270koni a 200koni lepsi stav beru urco 200koni (podlozku pod vestgate a navikladat buh vi co tam vsechno neni umi kazdej debil ale ty pak budes cumet na drat jak se to vsechno vysere) Kdyz jsem kupoval 200sx byl jsem se kouknout na jednu 250Ps mela velky turbo a cooler ale ne cip upravenej k tomu a takovejch aut je u nas fura.
Budu to brat tak ze to nebylo smerovany na me v ramci zachovani pratelske atmosfery zde na foru ;)

Proste jsem koupil auto uz se zakladnimi upravami (IC, BOV, vyfuk, sani, walbro...), zainvestoval do T28ky a prislusneho chipu od Horsham, ktery je delany presne na me upravy a tlak (1,1 btw, 1,4 nikdy zkouset nebudu. Diky ochote a vstricnosti urcitych lidi me to nestalo majlant a mam auto s motorem po GO, v podstate s novym turbem a celkove v OK stavu. Investice vseho vsudy 102tisic.....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

Peca píše:
Elviiis píše:To jo ale jaky spusobem tam jsou nacpane. Ja osobne uprednostnuju mene koni a s pocitem ze mi motor neda papa. Kdybych se mel rozhodovat mezi 270koni a 200koni lepsi stav beru urco 200koni (podlozku pod vestgate a navikladat buh vi co tam vsechno neni umi kazdej debil ale ty pak budes cumet na drat jak se to vsechno vysere) Kdyz jsem kupoval 200sx byl jsem se kouknout na jednu 250Ps mela velky turbo a cooler ale ne cip upravenej k tomu a takovejch aut je u nas fura.
Budu to brat tak ze to nebylo smerovany na me v ramci zachovani pratelske atmosfery zde na foru ;)

Proste jsem koupil auto uz se zakladnimi upravami (IC, BOV, vyfuk, sani, walbro...), zainvestoval do T28ky a prislusneho chipu od Horsham, ktery je delany presne na me upravy a tlak (1,1 btw, 1,4 nikdy zkouset nebudu. Diky ochote a vstricnosti urcitych lidi me to nestalo majlant a mam auto s motorem po GO, v podstate s novym turbem a celkove v OK stavu. Investice vseho vsudy 102tisic.....
Ne na tebe ne :wink:

Presne jak si napsal investoval jsi i do čipu k daným ůprávám a to je to o co my jde. Nelze dát 1.4 a já nevím kolik baru a myslet že se s tím serivé naladění jednotky nějak popere.

Ale jak jsi napsal máš tam čip naladěný k tvím ůpravám a za tomáš u mně za 1 :lol:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Peca píše:
Elviiis píše:To jo ale jaky spusobem tam jsou nacpane. Ja osobne uprednostnuju mene koni a s pocitem ze mi motor neda papa. Kdybych se mel rozhodovat mezi 270koni a 200koni lepsi stav beru urco 200koni (podlozku pod vestgate a navikladat buh vi co tam vsechno neni umi kazdej debil ale ty pak budes cumet na drat jak se to vsechno vysere) Kdyz jsem kupoval 200sx byl jsem se kouknout na jednu 250Ps mela velky turbo a cooler ale ne cip upravenej k tomu a takovejch aut je u nas fura.
Budu to brat tak ze to nebylo smerovany na me v ramci zachovani pratelske atmosfery zde na foru ;)

Proste jsem koupil auto uz se zakladnimi upravami (IC, BOV, vyfuk, sani, walbro...), zainvestoval do T28ky a prislusneho chipu od Horsham, ktery je delany presne na me upravy a tlak (1,1 btw, 1,4 nikdy zkouset nebudu. Diky ochote a vstricnosti urcitych lidi me to nestalo majlant a mam auto s motorem po GO, v podstate s novym turbem a celkove v OK stavu. Investice vseho vsudy 102tisic.....
nevěřim tomu že seriová AFM a vstřiky zvládnou 270k
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

v samotnej AFM az taky problem nie je, da sa to osetrit v cipe, ale seriove vstreky su pri 270k na uplnom maxime....
Odpovědět