Elviiis píše:To jo ale jaky spusobem tam jsou nacpane. Ja osobne uprednostnuju mene koni a s pocitem ze mi motor neda papa. Kdybych se mel rozhodovat mezi 270koni a 200koni lepsi stav beru urco 200koni (podlozku pod vestgate a navikladat buh vi co tam vsechno neni umi kazdej debil ale ty pak budes cumet na drat jak se to vsechno vysere) Kdyz jsem kupoval 200sx byl jsem se kouknout na jednu 250Ps mela velky turbo a cooler ale ne cip upravenej k tomu a takovejch aut je u nas fura.
Budu to brat tak ze to nebylo smerovany na me v ramci zachovani pratelske atmosfery zde na foru
Proste jsem koupil auto uz se zakladnimi upravami (IC, BOV, vyfuk, sani, walbro...), zainvestoval do T28ky a prislusneho chipu od Horsham, ktery je delany presne na me upravy a tlak (1,1 btw, 1,4 nikdy zkouset nebudu. Diky ochote a vstricnosti urcitych lidi me to nestalo majlant a mam auto s motorem po GO, v podstate s novym turbem a celkove v OK stavu. Investice vseho vsudy 102tisic.....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart