buky300zx píše:Tak na oficialny verdikt som kur.a zvedavy!Chcem len vediet ci som mal pravdu,alebo nie lebo stale my to nejako nedava zmysel!!
Mna by len zaujimalo preco sa jedneho casu rozpravalo ze uzsia guma je v zime lepsia ako hruba!Preco?Ved podla tej vedy je stycna plocha rovnaka!Nie?!
uzsi guma se snadneji zarezava do snehu prave z duvodu nizsi stycne plochy..proto maji zimni gumy i hodne clenitej dezen, aby se stycna plocha snizila a guma se zarezavala do sneho a nedusala ho pod sebou
Uzsia guma sa zarezava do snehu lahsie rovnako ako sa do salamy lahsie zarezava noz.
vsak to jsem napsal
Naposledy upravil(a) Mirek dne 22.11.2006, 17:52, celkem upraveno 1 x.
Mirek píše:obuj si nekdy na dvoukilo 165ky a zkus si to utrhnout...pak to same udelej s 235kama treba....uvidis ten rozdil..a kdyz to neni kontaktem mezi gumou a vozovkou (stycna plocha) tak se del asi nejakej zazrak :-)
No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy
Mirek píše:uzsi guma se snadneji zarezava do snehu prave z duvodu nizsi stycne plochy..proto maji zimni gumy i hodne clenitej dezen, aby se stycna plocha snizila a guma se zarezavala do sneho a nedusala ho pod sebou
Uzsia guma sa zarezava do snehu lahsie rovnako ako sa do salamy lahsie zarezava noz.
vsak to jsem napsal
No ak si myslel pod pojmom stycna plocha sirku pneu tak hej.
Mirek píše:obuj si nekdy na dvoukilo 165ky a zkus si to utrhnout...pak to same udelej s 235kama treba....uvidis ten rozdil..a kdyz to neni kontaktem mezi gumou a vozovkou (stycna plocha) tak se del asi nejakej zazrak :-)
No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy
plocha je plocha...jestli je to 10cm ctverecnich do obdelniku nebo kolecka je uplne jedno..porad je to 10cm ctverecnich.
Inak vyzera to tak, ze nam neostava nic ine len niekedy sa stretnut, nafukat gumy na rovnaky tlak, natriet ich farbou a spustit auto na zem a znova dvihnut, aby sme videli velkost stycnej plochy
Mirek píše:obuj si nekdy na dvoukilo 165ky a zkus si to utrhnout...pak to same udelej s 235kama treba....uvidis ten rozdil..a kdyz to neni kontaktem mezi gumou a vozovkou (stycna plocha) tak se del asi nejakej zazrak :-)
No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy
Chlapci moji toto nie,toto je moc uz aj na kona!Tak preco teda na tej fotke ta guma mala vacsiu kontaktnu plochu ako ta druha?!Ja serem na to,nech ma hoci aj 165 vacsiu plochu ako 355!
THE END!!!!!!!!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
kenivruh píše:Inak vyzera to tak, ze nam neostava nic ine len niekedy sa stretnut, nafukat gumy na rovnaky tlak, natriet ich farbou a spustit auto na zem a znova dvihnut, aby sme videli velkost stycnej plochy
Napsal sem Ti to uz jednou a napisu to znova teda :-) 195ka a 255ka nebude mit predepsany stejny tlak..nebo snad ano?
Mirek píše:obuj si nekdy na dvoukilo 165ky a zkus si to utrhnout...pak to same udelej s 235kama treba....uvidis ten rozdil..a kdyz to neni kontaktem mezi gumou a vozovkou (stycna plocha) tak se del asi nejakej zazrak :-)
No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy
Chlapci moji toto nie,toto je moc uz aj na kona!Tak preco teda na tej fotke ta guma mala vacsiu kontaktnu plochu ako ta druha?!Ja serem na to,nech ma hoci aj 165 vacsiu plochu ako 355!
THE END!!!!!!!!!
kenivruh píše:
No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy
Chlapci moji toto nie,toto je moc uz aj na kona!Tak preco teda na tej fotke ta guma mala vacsiu kontaktnu plochu ako ta druha?!Ja serem na to,nech ma hoci aj 165 vacsiu plochu ako 355!
THE END!!!!!!!!!
Ty prd vydrzis
Ja viem!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
kenivruh píše:Inak vyzera to tak, ze nam neostava nic ine len niekedy sa stretnut, nafukat gumy na rovnaky tlak, natriet ich farbou a spustit auto na zem a znova dvihnut, aby sme videli velkost stycnej plochy
Napsal sem Ti to uz jednou a napisu to znova teda :-) 195ka a 255ka nebude mit predepsany stejny tlak..nebo snad ano?
No ved to som sa pytal, ze nech to tu niekto da, kto ma siroke 17-ky. Lebo ja neviem ako sa fuka 17-ka.
A aj keby bol iny tlak, tak to stoji zato zmerat, pac pri vyssom tlaku ma byt stycna plocha mensia.
Posledny odkaz co tu davam. Ked uz ani potom neuverite, ze velkost stycnej plochy pneumatiky s vozovkou je zavisla len od hmotnosti na jedno koleso a tlaku v pneumatike a VOBEC nezavisi od rozmerov pneumatiky tak sa asi zastrelim valaskou
kenivruh píše:Posledny odkaz co tu davam. Ked uz ani potom neuverite, ze velkost stycnej plochy pneumatiky s vozovkou je zavisla len od hmotnosti na jedno koleso a tlaku v pneumatike a VOBEC nezavisi od rozmerov pneumatiky tak sa asi zastrelim valaskou
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
kenivruh píše:Posledny odkaz co tu davam. Ked uz ani potom neuverite, ze velkost stycnej plochy pneumatiky s vozovkou je zavisla len od hmotnosti na jedno koleso a tlaku v pneumatike a VOBEC nezavisi od rozmerov pneumatiky tak sa asi zastrelim valaskou