PRERABKA SR20DE na SR20DET

otázky a odpovědi technického rázu
pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko »

Martin_534 píše:svody, ic a vstřiky bych měl, pokud nebudeš dávat i ojnice a písty, tak ti bude stačit turbo z s13
vnutornosti by som chcel nechat povodne... vraj to nieco vydrzi 8)

jasne, stacilo by mi S13-kove turbo... tak aky je Vas odhad na cenu tychto komponentov?
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no za svody ic a vstřiky bych chtěl 4tis kč, 4500 s poštou na slovensko
vše je seriové z sr20det co byl v s14
Naposledy upravil(a) Martin_534 dne 31.10.2006, 11:36, celkem upraveno 1 x.
pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko »

Martin_534 píše:no za svody ic a vstřiky bych chtěl 4tis kč
predbezne mi ich rezervuj, mam zaujem!
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

pastynko píše:
Martin_534 píše:no za svody ic a vstřiky bych chtěl 4tis kč
predbezne mi ich rezervuj, mam zaujem!
ok :wink:
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

je velky rodil mezi fwd det a rwd det. vsichni lidi kupuji gtir, avenir nebo bluebird svody, protoze ty na tvuj motor padnou nejlepe. Nicmene jsem videl na netu fotky a typek se 100nx tam mel svody a turbo z S13(ale musel pootocit kompresorem na turbu nebo neco podobnyho..) svody+turbo z fwd josu vetsi jistota, ale u nas je nesezenes .. :(

ja doporucuju koupit gtir nebo jgycustoms svody(jsou nejlepsi)!

ty vstriky ktere potrebujes jsou sidefeed. (martin rika, ze euro s14 ma sidefeed 370cc)

dal budes potrebovat asi palivovou pumpu (tu ja vymenil jako prvni) a spojku.
Naposledy upravil(a) mikyc dne 31.10.2006, 18:45, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: ZHRNUTIE

Příspěvek od mikyc »

pastynko píše:prosim Vas, este Vas trosku vyotravujem...

Viete mi niekto spravit take zhrnutie co vsetko by som potreboval?

myslim to takto nejak...

Zvody z SR20DET
Turbo
Intercooler + trubky
plne programovatelnu riadiacu jednotku
vacsie vstreky


zabudol som na nieco?

Vie mi niekto k tomu hodit orientacne ceny?

Dopredu vsetkym dakujem, ak najdem vhodnu primeru do jari by som to rad zbuchal ;)
jeste budes potrebovat spojku, nejaky budiky, ic z ebaye.. a hlavne rozmysli jakej managment chces ... podle me bude i wideband na pevny zabudovani nezbytny

jo a pozor sr20de se vyrabi snad uz 15 let a existuje spousta variant. paradoxne, ty nejnovejsi jsou pro turbo min vhodne nez ty starsi. Nevim o tom toho moc, ale vsechny p11 a p11-144 sr20de jsou tzv roller rocker, maji kompresi 10:1 (driv meli 9.5) a maji pry slabsi hlavu - nedaji se vytacet do 8000rpm. Ale zase jsou novejsi, tim padem v lepsim stavu a nektery veci maji lepsi.. treba vodni pumpu z VE :)

kazdopadne ti doporucuju, abys tak na mesic zalezl na sr20forum a cetl a cetl :)
pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZHRNUTIE

Příspěvek od pastynko »

mikyc píše:
pastynko píše:prosim Vas, este Vas trosku vyotravujem...

Viete mi niekto spravit take zhrnutie co vsetko by som potreboval?

myslim to takto nejak...

Zvody z SR20DET
Turbo
Intercooler + trubky
plne programovatelnu riadiacu jednotku
vacsie vstreky


zabudol som na nieco?

Vie mi niekto k tomu hodit orientacne ceny?

Dopredu vsetkym dakujem, ak najdem vhodnu primeru do jari by som to rad zbuchal ;)
jeste budes potrebovat spojku, nejaky budiky, ic z ebaye.. a hlavne rozmysli jakej managment chces ... podle me bude i wideband na pevny zabudovani nezbytny

jo a pozor sr20de se vyrabi snad uz 15 let a existuje spousta variant. paradoxne, ty nejnovejsi jsou pro turbo min vhodne nez ty starsi. Nevim o tom toho moc, ale vsechny p11 a p11-144 sr20de jsou tzv roller rocker, maji kompresi 10:1 (driv meli 9.5) a maji pry slabsi hlavu - nedaji se vytacet do 8000rpm. Ale zase jsou novejsi, tim padem v lepsim stavu a nektery veci maji lepsi.. treba vodni pumpu z VE :)

kazdopadne ti doporucuju, abys tak na mesic zalezl na sr20forum a cetl a cetl :)
takze na zaklade vyssie uvedeneho zatial rezervaciu rusim.
idem studovat a potom sa definitivne rozhodnem! aj tak je do jari casu dost :)

Zatial Vam vsetkym velmi pekne dakujem!
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

ok, žádný problém

jen pozor na vstřiky z gtir - jsou top fead
Uživatelský avatar
nismo.power
user
Příspěvky: 187
Registrován: 08.11.2004, 00:30
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nismo.power »

taky sem nad oturbenim moji primery nekolikrat premejslel ..... je to toiz v serii líný víc jak mezek což na 150hp v zivote nepochopim..... každopádně s oturbenim sou leda tak problémy co sem pročítal ty fora a nijak závratnej výkon se z toho beztak nedostane aniž by se muselo vymenitt cca všechno co jde...... takže na to prdim a na výkon mám SXko a primeru na ježdění . . . .

kdyby šla primera překopat na RWD tak by se tam rovnou podélně kopnul SR nebo CA DET a nazdar bazar..... pak bych do toho i šel, jináč s těma brzdama to tak horký neni, mám na primeře celý brzdy od ATE a bezdi to asi tak 2x líp jak nefacelift dvoukilo který dokáže jen flokovat at tam dam jakykoliv pneu..... s primerou se dá zabrzdit stejně na suchu i na mokru což taky necápu, s dvoukilem na mokru to je pak 3x horsi jak na suchu...... :wink:
:rr: 200SX RULEZZ ........... Xeramic je ten největší šit pod sluncem !
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Nissan 240SX 90´
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

nismo.power píše:, s dvoukilem na mokru to je pak 3x horsi jak na suchu...... :wink:
Moja 200-ka uplne mokra cesta + lejak jak svina zo 100 km/h 57 metrov, na uplnej suchej ceste (to iste miesto) 47 metrov. Take vysledky na mna vyplul G-Tech. Co som pozeral, tak napr EVO brzdi zo 100-ky na cca 34 metroch, takze mam co dohanat :)

Priebeh vykonu dodam, ked bude namontovany Profec B-Spec 2 ;)
Odpovědět