je nutný vysvětlení?!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Nyci
- user
- Příspěvky: 467
- Registrován: 23.04.2006, 09:20
- Bydliště: Slepotice (Pardubice)
Příspěvek
od Nyci » 08.10.2006, 20:38
Palivovou pumpu Walbro, chip S1, Ostrý vačky. Nebo nemáte někdo zkušenost s Apexi?
-
Martin_534
- user
- Příspěvky: 5420
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 08.10.2006, 21:17
walbro mám, vačky prodává noname
-
Nyci
- user
- Příspěvky: 467
- Registrován: 23.04.2006, 09:20
- Bydliště: Slepotice (Pardubice)
Příspěvek
od Nyci » 09.10.2006, 18:49
ok tu pumtu i ty vačky bych bral a nevíš kde sehnat ten čip?
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 09.10.2006, 18:51
Nyci píše:ok tu pumtu i ty vačky bych bral a nevíš kde sehnat ten čip?
bud od raddyho - doporučuju, pokud nespěcháš,prodám ti můj, brzy budu kupovat STAGE2
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
Nyci
- user
- Příspěvky: 467
- Registrován: 23.04.2006, 09:20
- Bydliště: Slepotice (Pardubice)
Příspěvek
od Nyci » 09.10.2006, 21:31
vůbec nespěchám. Teď budu celou zimu dělat generálku motoru a kastle, Na jaře bych chtěl vyjet tak to snad stihnem ne? A kolik se tak pohybujou? a co umí ten S2?
-
Kentoya
- user
- Příspěvky: 6609
- Registrován: 10.09.2005, 21:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 09.10.2006, 21:48
stage 2 umí pracovat s vyšším tlakem turba při zachování ostatních seriových věcí, samo že jsou nutné úpravy jako pro S1, bez úprav to nemá smysl
-
swed
- user
- Příspěvky: 707
- Registrován: 07.10.2004, 14:44
- Bydliště: Pardubice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od swed » 10.10.2006, 08:48
walbro taky můžu sehnat. čip S1 mám možná ještě jeden náhradní navíc.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 10.10.2006, 14:57
Nyci píše:vůbec nespěchám. Teď budu celou zimu dělat generálku motoru a kastle, Na jaře bych chtěl vyjet tak to snad stihnem ne? A kolik se tak pohybujou? a co umí ten S2?
během měsíce bude můj k mání,..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
Nyci
- user
- Příspěvky: 467
- Registrován: 23.04.2006, 09:20
- Bydliště: Slepotice (Pardubice)
Příspěvek
od Nyci » 10.10.2006, 20:09
Kentoya píše:stage 2 umí pracovat s vyšším tlakem turba při zachování ostatních seriových věcí, samo že jsou nutné úpravy jako pro S1, bez úprav to nemá smysl
Co se musí u S1 upravit? pumpa,tlak turba, ještě něco?
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 10.10.2006, 20:16
rozhodně sání a výfuk, bez toho to asi nemá smysl...taky FMIC
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
Kentoya
- user
- Příspěvky: 6609
- Registrován: 10.09.2005, 21:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 10.10.2006, 20:47
pro S1 je vhodné odstranit CAT, Airbox nahradit hřibem, FMIC, tlak turba může a nemusí, ale pokud zvednout tlak tak max do 1,1 bar, pak s1 už není to pravý ořechový to je v kostce to nejdůležitější
-
Nyci
- user
- Příspěvky: 467
- Registrován: 23.04.2006, 09:20
- Bydliště: Slepotice (Pardubice)
Příspěvek
od Nyci » 12.10.2006, 19:59
Tak ok. To bych moch zvládnout. díkes. Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli je normální že mě turbo natlačí 0,6 a když to začnu točit okolo 6000rpm tak to jde pomalu dolů tak na 0,4-05. Je to normální??
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 12.10.2006, 20:03
Nyci píše:Tak ok. To bych moch zvládnout. díkes. Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli je normální že mě turbo natlačí 0,6 a když to začnu točit okolo 6000rpm tak to jde pomalu dolů tak na 0,4-05. Je to normální??
jasně ono ten tlak neudrží déle
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
No_name
- user
- Příspěvky: 924
- Registrován: 25.12.2004, 20:40
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od No_name » 13.10.2006, 19:38
co ty vačky?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Nyci
- user
- Příspěvky: 467
- Registrován: 23.04.2006, 09:20
- Bydliště: Slepotice (Pardubice)
Příspěvek
od Nyci » 15.10.2006, 08:19
No_name píše:co ty vačky?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Teď budu dělat celou go motoru i kastle tak zatím nebudou peníze. Uvidíme na jaře když nějaký zbydou tak se určitě ozvu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 hostů