cena 1500,-

neřeš tlouštku stejně netlačíš 1,6blázen píše:tlouštka?
origo nissan,asi 1,2mm tipujublázen píše:tlouštka?
uvidím co tam je až to sundám.. snížením se zvedne kompresní poměrKentoya píše:hlavu snížíš o desetinu, budeš dělat výbrus a nový písty (asi ne), tak stejně nebudeš mít komprese po změření měřákem vyšší jak 11 bar tak to neřeš, já mám sníženou palici o 0,1 orovnaný blok o 0,1 a nový písty 1 brus a až mi dorazí svody k T3 tak tam budu valit až 1,5 bar a strach nemám
neřešim to,.. řešit to začnu až sundám hlavu,.. stejně se zabývám nějaký ten týden myšlenkou zvýšení kompresního poměruKentoya píše:kompresní poměr se zvedne,
1, 0,2 bar nemá vliv takřka na nic a 0,2 bar odúpovídá cca 0,2mm
2, pokud neuděláš novej výbrus a nedáš nový kroužky, tak stejně nedosáhneš továrních hodnot tlaku,
prostě 0,2mm snížení palice neřeš