A nameril jsem 5°



Predpokladam ze jsem meril spravne.
Na CAS i na vacce je ozubeni v poradku a půlměsičkový výstupek tam take je.
Nejak mi nepripadlo ze by aute jelo nejak divne. Zadne detonace jsem neslysel - mozna je to tim ze jsem je nikdy ve skutecnosti neslysel tak je nepoznam. Ale co jsem cetl jak zneji (raddy jednou popisoval ze je to jako kdyz se sypou kulicky na plech, nebo tak nejak to rikal

Turbo mi tlaci 0,7baru a auto ma nasledujici upravy:
konus filtr KN, koncovy ladeny tlumic a de-cat
Tak jsem to nastavil stroboskopem na tech 15° a pojedu to jeste projet. I v pripade ze to predtim bylo spravne tak ted nemuzu uz nic posrat, maximalne to blbe pojede protoze jsem to zapalovani vlastne nastavli o 10 stupni vic na advanced - to znamena drive mi to zapali.
Takze pokud to bylo pred tim spravne na tech 15° tak ted tam budu mit 25° pred horni uvrati.
Asi me z toho jebne.
Motor asi dostaval poradnej zahul jestli to opravdu predtim bylo nastavene na tech 5°C co???