P:Rozšiřovací podložky

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Heini píše:čtyřka radeko perfektně nabroušená tím duralem projede jako máslem i s perfektním povrchem

Přesně a můžeš to chladit lihem, ale to určitě znáš z maturou.
Tohodle sem si nevsiml...hlinik se chladi spis petrolejem...ale zajimalo by me jak to udelas u CNCcka? zavres tam nekoho aby Ti z lahve lil na obrobek petrolej...nebo znicis 160l emulze v nadrzi...nalejes tam petrolej a odrovnas zubovy cepradlo? :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Večer předtím se ožeru a pak na to budu chcát :lol:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

Mirek píše:A dost kua :lol: ...obuli ste se tady do me pekne...nabrouseny radeko? budou na to i jny nastroje ale kdo bude platit odpad?pochybuju ze na brousis radeko ktery bude brat 4mm trisku na tom prumeru a udela jeste peknej povrch......material tady sice nezminoval...ale rekl bych ze to bude ten dural co je pevnostne na urovni jako automatovka tusim..kvuli pevnosti a odolnosti vuci vymackani....jak budes to radeko chladit aby Ti udelalo peknej povrch az bude u stredu. Ja delam z hliniku vicka na vysokotlaky pumpy a telesa na ne..asi se budu muset zajit za vama naucit jak se dela upicnutim na takovym prumeru krasnej povrch...obzvlaste u stredu kde je nizsi rezna rychlost.....Iscar na to vyrabi specialni desticky na hlinik a vy to zmaknete radekem...prihlaste se v iskaru o praci :) Ze si polotovar nemusis pripravovat? A na ty placky to nareze kdo? nebo je snad delaji ve slevarne na panvicce? :lol: Reze se to z kulatiny a za darmo to nedelaji...a neni to malo....
čtyřka radeko proto aby se to na tom průměru tolik nechvělo, 1až2 by nevydržela tu automatovku a trojka by se chvěla, jo a nesmíš upichovat posuvem to chce rukama a s citem (kterej už nemám)

dural není hliník, hliník protože je z humpolce, tak se lepí, dural ee

válcovaná placka na frézku např od Dropa se vleze až 6m * 1m tak proč to řezat jen to ta fréza vypíchne ser na iskar, radeko nikdo nepřekoná na klasický materiály na kalený a 15+ už taky radeka nestačí
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Heini píše:Večer předtím se ožeru a pak na to budu chcát :lol:
:prayer: Ajo...tak to pak jo..tim se to cely vysvetluje.....dobrou :prayer:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

lít nemusíš, stačí namočený štěteček a občas máznout popř kapnout

a až si budeš brousit upichovák z radeka na dural tak sotva uděláš přesnou kudlu s ostrýma hranama, tak tu stranu upichováku která bude u materiálu kde chceš mít povrch - tak tu stranu upichováku nabrus do rádiusu 0,1 - 0,2 mm prostě jen lehce zaoblit, ale při zachování ostrosti nože a máš povrch jako víno
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Kentoya píše:
Mirek píše:A dost kua :lol: ...obuli ste se tady do me pekne...nabrouseny radeko? budou na to i jny nastroje ale kdo bude platit odpad?pochybuju ze na brousis radeko ktery bude brat 4mm trisku na tom prumeru a udela jeste peknej povrch......material tady sice nezminoval...ale rekl bych ze to bude ten dural co je pevnostne na urovni jako automatovka tusim..kvuli pevnosti a odolnosti vuci vymackani....jak budes to radeko chladit aby Ti udelalo peknej povrch az bude u stredu. Ja delam z hliniku vicka na vysokotlaky pumpy a telesa na ne..asi se budu muset zajit za vama naucit jak se dela upicnutim na takovym prumeru krasnej povrch...obzvlaste u stredu kde je nizsi rezna rychlost.....Iscar na to vyrabi specialni desticky na hlinik a vy to zmaknete radekem...prihlaste se v iskaru o praci :) Ze si polotovar nemusis pripravovat? A na ty placky to nareze kdo? nebo je snad delaji ve slevarne na panvicce? :lol: Reze se to z kulatiny a za darmo to nedelaji...a neni to malo....
čtyřka radeko proto aby se to na tom průměru tolik nechvělo, 1až2 by nevydržela tu automatovku a trojka by se chvěla, jo a nesmíš upichovat posuvem to chce rukama a s citem (kterej už nemám)

dural není hliník, hliník protože je z humpolce, tak se lepí, dural ee

válcovaná placka na frézku např od Dropa se vleze až 6m * 1m tak proč to řezat jen to ta fréza vypíchne ser na iskar, radeko nikdo nepřekoná na klasický materiály na kalený a 15+ už taky radeka nestačí
na rucnim to pujde v tom s Tebou souhlasim..zvlast kdyz mas zkusenosti na klasice..........ale na CNC uz to rucni rizeni neni tak prudky...a ovladat tam neco manualne je docela neprijemny....(jde tam spatne videt atd) Musim se priznat ze dural sem neobrabel jeste, jen hlinik, takze s tim jak to bude u duralu nevim...myslel sem ze bude zalezet jaky pomery ma slitina, ale ze to furt bude mekkej matros...a i ocel (blato) se nam obcas lepi...kdyz je vetsi prumer, chlazeni se nedostava do vetsich hloubek po upichovaku.
Ale tak asi uz konec......zacalo to jako legrace a ted uz me prispevky urciteho nejmenovaneho cloveka s fialovym autem docela vytaci :finga: Dobrou
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Kentoya píše:lít nemusíš, stačí namočený štěteček a občas máznout popř kapnout

a až si budeš brousit upichovák z radeka na dural tak sotva uděláš přesnou kudlu s ostrýma hranama, tak tu stranu upichováku která bude u materiálu kde chceš mít povrch - tak tu stranu upichováku nabrus do rádiusu 0,1 - 0,2 mm prostě jen lehce zaoblit, ale při zachování ostrosti nože a máš povrch jako víno
CNCcka sou zavreny...na klasice to co popisujes jde..ale u CNC ne...obrabeci prostor je v behu uzavren prece
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Kuva tak ať se neosipeš.
Jinak jsou i otevřený CNC a potenciometr otáček taky není žádná novota.
Počkej až budeš někdy dělat z titanem to je mazec matroš.
Končím taky .......... ale jde to :P
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Heini píše:Kuva tak ať se neosipeš.
Jinak jsou i otevřený CNC a potenciometr otáček taky není žádná novota.
Počkej až budeš někdy dělat z titanem to je mazec matroš.
Končím taky .......... ale jde to :P
Vsak v poho..proto tam byl ten smajl :finga:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

hádat jsem se nechtěl, bral jsem to jako pěkné zpestření včerejšího večera,

titan je fakt mazec ten mi lámal kudly víc, než kalená ocel, která občas místo třísek tekla, ale titan jsem měl jen jednou, takže je to pro mě celkem španělská vesnice, jen vím že jde hodně hodně těžko obrobit, pokud nemáš přesně nabroušený kudly
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Kentoya píše:hádat jsem se nechtěl, bral jsem to jako pěkné zpestření včerejšího večera,

titan je fakt mazec ten mi lámal kudly víc, než kalená ocel, která občas místo třísek tekla, ale titan jsem měl jen jednou, takže je to pro mě celkem španělská vesnice, jen vím že jde hodně hodně těžko obrobit, pokud nemáš přesně nabroušený kudly
jj rozhovor to byl zajimavy...nicmene...noze uz se ted nebrousi....s radekem na CNC delame jen my :-D a to ze ho mame nabrouseny jako krajec na upichovani tesneni ze silonu :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

však já vím že na cnc se to nenosí, ale je dobrý to znát
Uživatelský avatar
kubajs
user
Příspěvky: 348
Registrován: 24.02.2005, 20:26
Bydliště: Frenštát p.R.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajs »

Kentoya píše:hádat jsem se nechtěl, bral jsem to jako pěkné zpestření včerejšího večera,

titan je fakt mazec ten mi lámal kudly víc, než kalená ocel, která občas místo třísek tekla, ale titan jsem měl jen jednou, takže je to pro mě celkem španělská vesnice, jen vím že jde hodně hodně těžko obrobit, pokud nemáš přesně nabroušený kudly
JJ titan to je svině, je hodně houževnatý a obrabí se ještě húř než nerez.
a když se berou jen male špony tak začnou i samy hořet, jak elektron.

ale jinak jste se dobře rozjeli, ....."strojaři" :D
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Jednou jsem rovnal kolo v soustruhu a kuva on to elektron :(
To jsem zjistil až to začalo hořet ve šponach :lol: jedno se musí nechat hoří krásně 8)
Uživatelský avatar
kubajs
user
Příspěvky: 348
Registrován: 24.02.2005, 20:26
Bydliště: Frenštát p.R.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajs »

Heini píše:Jednou jsem rovnal kolo v soustruhu a kuva on to elektron :(
To jsem zjistil až to začalo hořet ve šponach :lol: jedno se musí nechat hoří krásně 8)
až z toho boli oči :D
Odpovědět