boost controllery

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

aha, ja se bal aby nebyla chuda smes
dik
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

mrkevvzime píše:aha, ja se bal aby nebyla chuda smes
dik
ochrana vypnutym privodu paliva sluzi prave proti chudobnej zmesi. Ale, detonacie sa najcastejsie vyskytuju v oblasti max. krutiaceho momentu oproti max. otackam.
Moze nastat situacia, ked zvyseny tlak turba nesposobi fuel cut (pretoze nastane v nizsich otackach) a napriek tomu sposobi detonacie. Je to komplexna situacia zavisla od vela okolnosti.
Vseobecne sa da tlak (pri danom predzapale a palive) zvysovat dovtedy, pokial kdekolvek v rozsahu otacok nezacnu detonacie. Na komplexne monitorovanie je ale dobre mat aj teplotu vyf. plynov a AF pomer.
Odpovědět