
Pls,jak je to těsnění tlustý?
urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsieswed píše:KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPADA TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie![]()
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
to bude tou gumickou co tam nemasswed píše:ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie![]()
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....