blázen píše:nemam to tam, ale asi to tam přidělám, mám nerez rouru,ale vidíš dobrej nápad, jak ho někdy budu sundávat určitě to přidělám i tam
Na SX jsem nasel pouze jednu vec ktera tam byla zbytecne Hot start solenoid.
I tu konzolku vyfuku jsem jeden cas mel dole, taky jsem si rikal ze je tam vice ci mene zbytecna - ale oni ti Japonci fakt nejsou blbí
Casem jsem zjistil za mam povolene turbo na svodech, bylo to potom co jsem tu konzolku sundal. Je sice mozne ze bylo povolene uz predtim.........mozna se to povolilo nasledkem odendani te konzolky.
Jeste me to pravdepodobne, jak turbo bylo volne a viklalo se tam vselijak, zpusobilo rozpraskání hadičky co je na odvod oleje z turba. Vsiml jsem si toho az nahodou kdyz jsem se plazil pod autem - radsi nemyslet na tu paseku az by praskla víc.
No a jak tam ta konzolka mazala zpátky
A vubec absence te konzolky muze zpusoboat praskani svodu a same dobre veci. Kdyz si predstavis ze bez te konzolky ti drzy vufuk pouze za downpipe a pak az na konci u zadni napravy na dvou silentblokových věšákách, tak je to poradná páka od konce výfuku az k turbu. A co se ten výfuk nachvěje za jizdy
S konzolkou mas pevne svázaný pohyb motru+prevodovky+ downpipe. Vsechno je to jako jeden celek.
Nebo to pak vyresit nejakym vlnovcem.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche