Miki,až budeš do toho svýho cpát ty ultrakoně,tak si pořiď taky sekvenci,páč sériová kasa v tom děsným zátahu nestíhá řadit.Jedinej relativně klidnej šalt je mezi 4 a 5.No,jde to,ale musíš bejt rychlejší než Billy Kid.
včera jsem známýmu nafouk tříkilo,jede to jak prase,ale opět se potvrdila slabina v rychlosti řazení,což by sekvence řešila beze zbytku.Na sprintech by na tom člověk hodně vydělal.
tohle je alternativa k sekvenci, kdy se klasicke Hcko prevadi na sekvenci http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... sel=razeni
mel jsem moznost to zkusit a celkovy dojem je pozitivni, zaradi to rychle a vzdycky a moznosti nastaveni jsou obrovske, pres PC se daji doladit nabehove krivky servomotoru, ktery funguje jako posilovac razeni.
Zustava jen divny pocit ze pri tomhle skvencnim razeni musite slapat na spojku, ale jinak jen sama pozitiva.
LittleBoby píše:tohle je alternativa k sekvenci, kdy se klasicke Hcko prevadi na sekvenci http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... sel=razeni
mel jsem moznost to zkusit a celkovy dojem je pozitivni, zaradi to rychle a vzdycky a moznosti nastaveni jsou obrovske, pres PC se daji doladit nabehove krivky servomotoru, ktery funguje jako posilovac razeni.
Zustava jen divny pocit ze pri tomhle skvencnim razeni musite slapat na spojku, ale jinak jen sama pozitiva.
to vypadá zajímavě,ale opravdová bezsynchronní sekvence bude o mílový kroky dál
litl boby:zde není problém v řazení jako takovém ale ve velikosti a setrvačnosti kol,takže synchrony nestíhají srovnávat obvodovou rychlost,což je bohužel nutno řešit pouze výměnou systému.Hewland je lepší,ale sekvence je jediné správné řešení.A navíc je i jednodušší,než klasická synchronní převodovka.Každý soudobý motocykl obsahuje sekvenční převodovku a pokud na tom nejezdí obzvláštní kopyto,tak jsou naprosto bezporuchové.Jedinou nevýhodu,kterou má,jsou rovné zuby.Ona je to ve skutečnosti výhoda,akorát že to trochu řve.