kenivruh píše:OK takze ked su 370cc tak to by mali zvladnut 300 koni (na motore) ?
A este pokial viem tak 200sx ma seriovy max. tlak paliva 36 PSI. Udaje pri vstrekovacoch vsak vacsinou platia pre 43 PSI. Please vyjadri sa k tomu.
Diky.
370cc urcite nezvladnu prietok paliva potrebny pre 300k, takisto bez debat
370cc su na 90% doby otvorenia pri cca 250k, neviem to teraz uplne presne, v niektorom starsom prispevku som napisal vzorec na vypocet.
BSFC je velmi zaujimavy parameter, ale dost pochybujem ze 0.5 je v nasom pripade spravna hodnota....Tato hodnota sa velmi tazko odhaduje A nezabudaj, ze mame preplnane motory nie NA.
a tento vzorec je uzitocnejsi pre nase potreby:
inj size x4 \ 5 x duty = supported bhp
duty davaj ako desatinne miesto, cize 90%=0.9
cize pre 444cc:
444x4/5x0.9=320BHP
ako 100% bezpecna hodnota doby otvorenia vstrekov sa povazuje 85% duty cycle, takze este strucna tabulka:
370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp
One more question. Pre pripad, ze by sa turbo zmenilo (samovolne ) na gt2871r tak su tie 440cc este dostatocne ? Jasne, ze pri mensom booste ano, ale ved viete ako to myslim.
mnozstvo paliva zavisi od mnozstva nameraneho vzduchu. ak budes smerovat k vykonom nad 350k (s akymkolvek turbom) tak urcite budes potrebovat 550cc vstreky. A samozrejme budes potrebovat aj iny AFM, so seriovym NIE JE mozne dosiahnut spravne namapovanie nad cca 250-260k....
Ak budes zhanat 550 vstreky, ozvy sa nez ich kupis, pretoze v ECU sa okrem velkosti vstrekov nastavuje este jeden parameter a ten moze byt odlisny pri roznych druhoch 550cc vstrekoch....to len tak na okraj.
Ten druhy parameter je tzv. void blast-off alebo po slovensky cas, ktory je potrebny na otvorenie resp. zatvorenie ventilu vo vstrekovaci, zavisli napr. od napatia na baterii ?